Runes slaves-ariani

Fù i populi di lingua russa in l'ultimi anni, ponu osservà a real histeria di truvà e fonti di a cultura mundiale da i nostri antenati - i Slaves. Ci hè ancu i libri nantu à i Vedas Slavic-Aryan è runes, chì l'autori frivulosi eseguite chì i Vedas sò un inventi indianu. Nisun disu chì l'esame Slavica ùn vinia micca cù u battèsimu di Rusu, è per quessa a so filosofia era allora, ma per chjamà i principii vita di l'Slaves da i Vedas à u mumentu impolite. Inoltre, per u battiziu violentu, hè assai difficiuve di truvà documenti chì confirmananu l'esistenza di una filosofia. Per quessa, tutti i "Vedas Slavi" hè una invenzione di "patrioti" muderni (investigatore seria ùn furnisce micca a so opera un nomu similar). In quantu à l'annullati ariani, tuttu ùn hè micca cusì simplice.

Runes di l'antichi Slaves

Prima, cumbattenu à u cuncettu di "runas slaves-ariani", chì significa? L'Ariani sò cunsiderate a prima razza chì u patrimoniu spirituali è culturale chì sò ricchienti. Eccu, una persona chì prununzia a frasa "runas slave-ariani" è parra di u so significatu equate l'eslaviani è l'àrti, chì ùn ponu micca esse veru. Forsi l'eslaviani foru custodiani di a cunniscenza antica, ma attribuiscenu à a ghjucazione di a creazione di a runa ariani ùn hè nunda.

Se parlemu di a cultura di massa, eppo l' esecutivi slaves , depicted on tatuati è amuletini, sò simboli chì parranu assai a runi di i pòpuli germani. Differenzi, sicuru, ci sò, ma a similitude ùn pò micca esse innurati. Certi circherosi tendenu à cunsiderà i runes slavoniques com'è a fonti primaria, è e tribù germani sò semplici plagiarismi arroganti. Cum'ellu era in fattu, ùn ci hè nunda d'infurmazione affidante, forsi, ancu in stu casu, avemu bisognu di ricordu riguardu à l'anticu proto-lingua (ariani), a forma simplificata di a quale hè diventata in l' annullazioni fugliale oghje . Sò usati oghje cù i runes d'Odin per divinazione è creazione di talismani. In quantu à i tatui cù esercizi slavi, hè solu un tributu à a moda, chì una persona rara pò veramente capisce u significatu di i signaghji chì ellu viaghja per ritagli nantu à u so corpu.