Cumu insignà à u zitellu à mantene a gestione correlatu

I primi tentativi di zitelli per scrive, solitu, cumincianu cù a cattura di un lapis in un prugnu. Per ùn avè micca rinfurzà, avete da prupone immediatamente di spiegà à u zitellu cumu fà ricerche un lapis. Fighjulà l'esercitori di cumpurtamentu per uttene a punta di l'u dettu, chì aiutarà à più tardà insegni à u zitellu per guadagnà u manicu

Hè necessariu aghjustà u lapis o penna liberamente, senza squeezing massa è senza doblegà u dettu indice. Una forte prissioni aduprà a tensione muslica, chì guverta a fatigue di u zitellu è a deteriorazione di a qualità di a so scritta.

Per insignà à u zitellu à mantene sguillà u manicu, necessariu di pusà u sole da u falu da u mezu mediu, trà a prima e seconda falange. Cù u so dettore intimu, mantene a manu nantu à a cima, è cù u polgaru, mantene a manu à u latu. Tutti i trè ditte ci vole impiccerà. Ùn aghjustate micca l'impiccà fermu, u dettu indice pò spira in libertà. U ditto è u zitellu sò stati situati in u palme di e to mani è ghjittassi bè à a basa di u grande. Quandu scrivite, a manu hè nantu à l'intricatu di u dettu. A distanza da a punta di u manicu à a punta di u ditta indice hè di circa 2 cm.

Esempii d'esercizii chì aiutanu à insignà à u zitellu à mantene un lapis è pen cumportamenti

Tali exerciti sviluppanu l'abilità d'un zitellu à mantene un sughjettu di scrivite cù un pocu (ditti enormi, indicesi è media) è rilassate i musculi tensi di a manu.

  1. Ricuglie u mosaicu.
  2. Conecta u puntu di u lápiz.
  3. Oculta è cercache u tubu.
  4. Suggerimentu cù crayon è un sbagliu.
  5. Cogliate elementi chjuchi in un latte.
  6. Una manera simile di manera di trasmetta à u zitellu per piglià un lapisu correttamentu: aiuta u zitellu cù un capu (trè dite) per piglià a fini di u lapisu è trasparendu i dete finu à l'punta finitu chì s'appoghja contru a superficie di a tavula. I so dritti si stassiunu saranu distribuiti in u modu bellu, è u zitellu sanu di cumu fà per piglià u lapisu.