Abbigliamento di donna di moda - invierno 2015

Eghjone di donna di moda in l'inviu di u 2015 si distenu da una gran varietà di stili è mudelli. Disegnaturi presentonu i so disinni in parechji manifestazioni è i fashionisti anu pigliatu l'ultimi tendenzi.

Stile Tema

Pudete identificà parechji articuli di i stili più pertinenti di chjappi stylili per l'inviu 2015:

  1. Jacket "Duffle Coat". Truly English classics venenu à u vestitori di a donna. Sti chjappi sò mudeletuni mudicidi cù coquits di fronte è di ritornu, fissati cù i buttuni d'aire in buttuni spettate, cunfurmati cum'è un corne di un animali. Tali chasmi sò ancu equipati di un capuz.
  2. Abbiglii " oversize ". I mudelli volumetri chì pareanu chì sò assai grossi à a so mistress. In solitu tenenu una forma di coconu è maniche tridimensionale. Un caratteristiche distinti di questi chjappi in a stagione di moda di l'invierno 2015 si sò inturnuati, spulatura deliberatamenti deflati. Questi chjappi sò bè ​​adattate à e chjude slender, ma e donne in miniatura ùn devenu esse attentu à stu stile, chì a chjave oversized s'amonò parechji cintimetri di creazione.
  3. Abbiglii è parchi. Per parechje staciuni, anu marchjatu triunfanti versu a catana. Grazzi à u so còdice còmicu, duvule bellu sfarente resistente, u decoru interessanti, a presenza di tutti tipi di sarracini è puffs, è un capu, i parchi anu sviluppatu assai populari cun ghjovanu attivu.
  4. Abbiglii sò militari. L'armata militare hè ancu assai pertinenti in a staghjoni in 2015. Dui braccialetti sò stati richi è chjosi, spedizione di u spalle è spedizione ricca cù tutti i ricchju di accessori: rimetti, rimochi, spine, chevrons, badges è cusì.
  5. Cumpariie sopravutu. E capelli coati è caluri in u sportiu in u duminiu esigenti in a cità è fora: in vaganzi, durante l'esercitiu. Questu anu in moda, cunformità tridimensionale chjappiżi finu à u mità di a coscia.

Culori di capelli

In moda, una varietà di colori brillanti: russu, blu, verde, giallu, viole. Modu micca spiciale in mudelli invernu di tonalità acìticu. Clàssici nìuli è marroni sò ancu anu utilizatu da i diseggiani per ghjunpanite per e costume, in particulare se u mudellu hè fattu di corpu di veru. A lot hè rapprisintatu nantu à i podiums di capucelli caccia, cumu cun una varietà di mudelli camouflage. Ma u culore più predefinitu di u vestitu d'invernu in a sesta campagna venenu, sicuru, hè biancu. Nun troppu praticali, ponu scorreru qualcosa à e chjudarà in una strada invernale. Hè troppu pupulari sò chjappi invernali cù una varietà di stampi è mudelli inudori.