Avemu mutu di plastisinata passu in paese

Ùn impedì à i zitelli piani a plastica ùn solu per l'entretenimentu. U fattu hè chì sta attività ùn hè micca solu fascinante è interessante, ma ancu assai utile. Dopu tuttu, durante u procrudu creativu sviluppeghja e persequità di u mutore finale , a coordinazione di i movimenti, è dinò un cuncettu nantu à a forma, culore, proporzioni.

Sapendu u beneficu di un tali exercitu, parechje marche si sfrancava quantu l'amparà à esculpiru da plasticine. In fatti, tuttu ùn hè micca cusì difficiule. Inoltre, i lochi pruponi una varietà di tipu di questu materiale di tutte a banda di colore, cum'è l'utili per travaglià cun ella. Quista faciliteghja assai i classi è facenu pussibule fantasizzà. Di sicuru, a cumplessità di u pruduttu addipenni di l'età di u zitellu. Pi pigghiari megliu cù i prudutti semprici chì sò familiarizati è interessanti à u zitellu. A maiò parte di i figlioli amare animali, cusì ellu sta tema per a creatività. Pi molde di plasticine hè necessariu u stadiu per l'etapa, mostrenghendu à u zitellu tutte l'azzioni è duna spiega. Pudete fà un vulturu elefante.

Preparazione per u prucessu creativu

Prima di principià, avete bisognu di verificà chì avete tuttu ciò chì hè necessariu:

I zitelli deve esse ricurdati chì ùn pò micca piglià materiali in bocca. Mamma hà bisognu à guardà sta strada.

Avemu mutu di plastisinata passu in paese

Se tutti li materiali sò pronti, bisognu à sente cun u zitellu à a tavula. Scoltenmmo animali da plastisinata passu à passà, duplicate l'azzioni di migliori per fighjà u so esempiu.

  1. Pigliate un pezzu di ogni culore, preferibile scuru (quellu chì u zitellu piace) è sculpt sculptures.
  2. À u listessu tempu, avemu apriliu di moldà i figuri più sèmprici da plasticine:

  • Appena, colettate cù cura i partiti principali di a figura, questu, aghjunghje i peri è testa in u corpu.
  • Agghioru u zitellu à a testa, è a cuda in u troncu.
  • In seguitu, avete bisognu à fà l'ochji di l'occhi, e cella, di u claw per l'animali. Ma a mamma ùn deveria cuntà l'età è e capacità di u zitellu. Un ziteddu hè micca cusì chjucu. Cusì, l'avemu moldatu di plastilina è aiutanu a foglia per fassi squadra nantu à a figura.
  • Hè necessariu contarenti quandu l'elefanti viranu, ciò chì manghjanu. U zitellu interessa un versu o una storia annantu à questu animali, è vede un caricaturu, eseguisce una canzone. A prussima ora si sarà pussibule mostra quella bedda hè di mozzà altre figura di plastica, i zitelli prumittimu si interessa da pruvà torna è aprendu qualcosa novu.