Cumu rispundenu à un insultu?

Sfortunatamente, ancu i più amichi ùn sò micca immune from rudeness e rudeness. Per quessa, hè assai impurtante per sapè cumu cuncurrenti è rispunsèvule adattatu à un insulte.

Questu hà risposta per risponde à un insultu?

  1. Parechji sò interessate in a risposta à a quistione di cumu per risponde ingeniosu è ingeniosu à un insulte, è questu hè correctu, u umuri pò esse risolve a situazione di cunflittu è si calmà a rude. Questu hè chì i pirsuni chì spessu turnanu per l'insultai facenu micca per una mancanza di a so educazione, sò solu chì facenu à fà. Questi genti veste a furia di l'interlocutore, per elli l'aligria di piglià una persona di stessi. Dunque, se sapi quantu ridículu hè di responde à un insulte, fate qui, u culpiscierete lancià tali cumpurtamentu in un stupidu. Dopu tuttu, si riri di i so attacche, ùn vogliu micca vede in còllera. U ruffianu si capisce chì ùn devi micca u vulete, è andarè cercà una nova vittima.
  2. Assicuratevi di piglià in cuntattu u nivellu di quellu chì cuncitassi cum'è se cumunicà - una persona rude uneducated ùn compite micca i fraquette assai cumplicata. L'umore sottu à u cinturione è i sentenzi semprici - hè questu. Ma l'intellettuale (o imaginanti), un modu di cumunicazione sarà solu servitu di una nova occasionu per l'insulte.
  3. Quante hè bellu correale à risponde à un insultu? Pruvà cumprende perchè una persona hè stata questa. Ogni ghjorni passanu à tutti, forsi, un rigalu rimarche hè causatu da i falli à u travagliu. In questu casu, a frasa "ghjurnata dolenta" serà abbastanza. Una persona adequata hà cunfirmatu questu, è scuscia à voi per u durità. Ma s'ellu si tratta di un veru "troll", a questa dumanda causarà da u so nomu un corpu di insulti più grande.
  4. Ma ùn importa micca quantu decide di risponde à l'insulte, fate educatu. Sì una persona hà intesu in modu involunttu, vi aiutavà à scumpete u mondu. E si avete cunfrontu cù un coru di prufessiunale, a vostra educazione vi darà vede chì quì ùn vi manca micca alimentu per ellu stessu.

Chì pò dicu à un insultu?

  1. Ùn vulemu cumunicà cù u "troll"? Ùn fate cusì, stà zittu. È u so attaccu "Ciò chì vo dìcenu, ùn ci hè nunda di dì?", Pudete sempre risponde. Per esempiu, dite chì vi pudete parlà assai, ma ùn avete scrittu chì u so mente ùn puderà capisce a vostra affirmazioni.
  2. Avete fattu un rigistru sensu di l'apparizione? Dìcimi ca eranu priziosu per travaglià è ùn avianu micca tempu per vede in u specchiu. E dopu, avè guardatu l'interlocutore cun l'aspettu, dicendu: "O veru, ùn vogliu micca circà nantu à u specchiu".
  3. Avete infurmatu chì voi usanu e robba aiutusa? Rispondi l'"eroi" chì in a vostra figura, ancu i raggi uggurdanti viranu cum'è un vestutu di sira.
  4. Avete scrittu senza fundamentu l'incompetenza? Ask you to teach everything and do not forget to note that this will be a case phenomenal because the student knows more teachers.
  5. Sei vostru travagliu criticatu? Tirate una critica nantu à u collu, ma ùn strangulanu, ma petite, abbrazzate è grazie. In risposta per a sorpresa, dì chì siddu ùn hà micca piace u vostru travagliu, allora tutti l'altri vi farà campa.
  6. A critica pò esse risposta in altru modu. Fate si u babbu hà sugettu specìficu cumu per riparà u travagliu. U zanchinu si chjama sulitariu è, cù u so nasu, vai è si cunsidereghja u maestru di a situazione. Una persona adatta, ancu s'ellu hà parlatu sicuramenti, pruvà à justificà u so puntu di vista prupone l'opzioni di correczione.

Cumu capace di risponde per esse insults?

Ùn sapemu tutti quelli di truvà a risposta bellu in una cunversione cun un rude. Questu, quandu si alluntananu da u stress, pensemu chì avemu avutu avà solu adattu è bellissima risposta à l'insulte, ma u momentu hè già perdutu. Chì deve fà? Sapete à i vostri sbagli.

  1. Sapete chì e persone adupranu spessu i frasi standard in u so discorsu? "Troll" ci piace à fà. Per quessa, per esse miss l'aria l'ora di u tempu, cum'è un pesciu di a spiaggia, trasfurmà in anticipu. Fate una lista di i rudimenti più cumuni è venga cun risposte risposti.
  2. A menudo, a ghjente ùn pò micca risponde à grollà per via di a so timidez è incertezza. Piglia ridiri di sti qualità, trasfurmà in fronte di u speccu una postura fieru è cusì u cade ti passà à voi.

Bona furtuna di trattà cun persone rude è etere trà e persone!