A cumunicazione verbalica è non verbal

Ancu un salutu ordinariu pò dì assai di una persona, ancu cun un minimu di parolle parlate. A cosa hè chì avemu usatu no solu tecniche verbal, ma ancu parechji tipi di cumunicazione non verbal. Hè ciò chì si puderebbenu esse pruibitu è ​​di l' umore senza l'usu di parola. Di sicuru, ùn hè micca piacevule à amparà una "lettura di i persone", ma vale da vende a ricanuscià diversi modi di cumunicazione.

Funti di la cumunicazione verbia

A maiò parte di stu modu di sta interaction hè divisu in dui tipi: parlà orale è scritta. Ma hè ancu un discorsu internu dirigitutu, chì avemu usatu quandu avemu pensatu di u nostru discursu o di cumpressione mentale u testu di u messagiu. Consolite tutti i tipi di stili conservative di a cumunicazione - è in una lettera, è in una cunversione persunale, avemu l'usu di certi parole è di frasi stabiliti. Allora sempre hè statu, ma pocu tempu ha statu una tendenza interessante di simplificà a parolla scritta in cumunicà in i servizii di Internet. Diversi normi di l'etiunette sceddi, senza chì u valore di l'infurmazione di u messagiu ùn serà micca affettivu.

Ci hè ancu un discursu di dactyl, chì si riferisce à i metudi verbi, ma ancu hà elementi di a cumunicazione non verbal. Hè un alfabetu di u dettu utilizatu da e persone chì ùn pò micca interaccettate cù l'altri veramente.

Un altru puntu chì hè impurtante in a cunvegazione hè a presenza di retrovisu, senza chì una persona ùn pò micca esse sicura chì a so informazioni hè rimprazzatu bè da u sicrittu. Per capisce questu, e ponti di cuntrollu pò esse usatu, cum'è i maestri. Inoltre, i metudi di cumunicazione nonverbiali chì a ghjente pòtanu spessu incuscenti pò suggerenu ancu l'effettu di l'impattu verbal. Di sicuru, alcuni puderanu immubiliserà perfetta, senza dà l'attitudini verità di ciò chì succede, ma a maiò ùn anu micca capacità d'accussé, e posture è gestite ponu assai informazioni interessanti nantu à una altra persona.

Tipi è etiquette di cumunicazione non verbal

A l'interaction di questu tipu sò tutti i mezzi non verbal di cumunicazione. I principali sò gestiti, espressioni facial è pantomime.

  1. I Gesti sò una di e manere più vieja di scambià infurmazioni, inventaru ancu una lingua basata annantu à i movimenti di u capu è e mani. Ma ancu senza u so usu, l'accusazione pò diri assai. Prima di tuttu, hè bisognu di attentu à a so intensità, u più altu hè, u più prublemà nantu à u tema di a cunversazione. Ma stu indicatore ùn hè micca univirsale per i rapprisentanti di e diverse nazioni. Cusì l'usu più attivu di i gestiti da i Mexicani, seguitu da i Taliani, sò assai sottu à i Francesi, bè, i più riservati sò i Finnoli.
  2. Mimicry hè un muvimentu di i musculi faciali, chì dice u situ emotiu di l'interlocutore. Sicondu i risultati di a ricerca chì a persone transmette circa un 10-15% di tutte l'infurmazioni, è u numaru di descrizzioni di e so espressioni supera 20 mila. A principal attenza si deve pagatu per i labbra è i vellini, ancu impurtante hè l'aspettu. Un tentativu di scappenerà da u cuntattu visualu pò esse vistutu com'è un tentativu di girà o una bad attitude versu l'interlocutore. Un apellu cercano hè un signu d'altu interessu, mistrustu o sfida. Avemu bisogna chì l'indicatore hè influinzatu da a naziunalità. I residenti di e regioni miridiunali sò più freti à l'altri, è e persone da l'Asia, per esempiu, u japunesi cunzidenu una manifestazione di impolitezza, pruvatu di centu l'ochju à u collu. Inoltre, sò parechji tipi di cuntattu visuale: affari (attrachamentu à u front), suciale (distanza annantu à a bocca è l'ochji) è intimi (da u mandibule à u nivellu di pettu).
  3. Pantomimika cumporta posture, prossime, posture è i movimenti generali di u corpu tutale. Pudete vi cuntà di l'umore, a salute è u caratteru di una persona. Per esempiu, un stilu di caminu luggeru parle di felicità, è dura per quessa aggressività o un statu di còllera. I postomi sustene una grande carica informativa, ci sò circa un milla di elli. A tensione di a pusizione di u corpu parlarà d'un statutu subalternu in relazione à l'altri prisenti. Ogni omu sapà di a postura aperta, chì currisponde à a praticità di cooperà, ma nun tutti ricorda chì l'impunizatu chjusu ùn solle indicate incredulite o disputa di l'interlocutore, ma ancu impediscenu d'avè assorbutu circa un terzu di l'infurmazioni ingaghjate.

Inoltre per una interaczione nonverbaliana, toccu hè impurtante (manigliali, calcifichi nantu à a spalla), timbre di voce è ritmu di parolle, intonazione, pauses, inclusi di risati, respira di l'parlante. A tutalità di tutti issi momenti permette di piglià una idea di a natura è di alcune abituale di una persona dopu à parechji minuti di cumunicazione.