Sviluppu propiu - induve principià?

L'autogovernu hè una cosa, induve necessariu, solu per ciò chì cumincià? Per i primi passi, i mètudi d'autudicatu, cum'è a visualizazione è l'affirmazioni ùn sò micca adattati per una ragione simplice assai - ùn avemu micca cunnisciutu chì esse bisognu bisognu di precisione, ùn avemu micca un prugrammu chjaru di l'autore di sviluppu, è per quessa tutti stu tecniche sò sempre inutilità.

Cume facenu u sviluppu propiu?

Perchè andà dopu à u prucessu di l'autore di sviluppu? Naturmente cun elaburà un pianu per ellu stessu, cù scelte di mette. I travagliate nantu à sè stessu, ùn sapendu ciò chì duverevvi cum'è un risultatu, hè impedente. Allora, prima u vostru prugrammu di sviluppu propiu emu vistu quarchi cosa chistu.

  1. U scopu di l'autore di sviluppu hè eccellente, ma ùn si pò micca alluntanatu bè, avete bisognu à evaluà i vostri rializazioni, i vostri meriti è e difetti. L 'opportunità periuttate sò quasi sempri u risultatu di u "travagliu" di e nostre mancanza: laziness, excessive (insufficient) self-confidence, etc. U stessu hè veru per a vostra vita pratica - vi fate una cosa malata (pensate chì quandu u passatu di i sentimenti, ùn duvete micca bisognu à pagà) prughjittate di calculà tuttu), perchè ella ùn vole micca di stallà. Prima di tuttu, avemu bisognu di parlà di u partitu spirituale di u prublema. Sì, senza soldi nudda, è tutti vulemu esse una donna di a sucitati. Ma pensate, se andate in u vostru scopu "da a testa", tradisce l'amichi è scurdate di i vostri amori è, in fine, fà ciò chì vulete, chì vi farà cuntentu? Se si, è a cima di a catena alimentaria hè u limitu di i sònii, è ùn avete micca cura di sentimenti è emozioni, ùn puderete micca bisognu di pensà nessuna autucità espirituale. Assicurà e furmazione di cummerciale, amparate à maestru supirari l'ostacolu è facilmente pronti. In tutti l'altri casi, avete bisognu di un pianu di sviluppu propiu, chì cumprendi modi per assicurà u successu in u sfera prufessiunale è i metudi per ottensi u equilibriu emutivu
  2. Cumu si scrivevi? Cù a cura di una persona estimata. Avete avà u tempu di vede à a lista di i vostri boni è di e qualità sbagliati, puderia cumprenderà i motivi di i vostri fallimenti. Avà hè u tempu di travaglià cun ogni funziunalità negativu, ùn aghjunghjene micca solu per tuttu, permettenu chì a via di a prima hè graduale, a ricuperazione veloce serà sana fatta. Chì ci cura? Allora vi farà tuttu per sè stessu. E mòglie, dìtelu, ùn avete micca nutitu a fatigue è l'apparizione presentiale in i cause di i vostri pezzi, è trà e mancassi - trascuratori à a vostra salvezza è u corpu? Fù cusì? Dopu à voi cum'è qualunqui bisognu di cura di sè stessu, questu seranu u principiu di u vostru sviluppu propiu. U partitu spirituali hè necessariu, ma se ùn piglià bè cura di u vostru corpu, ùn pagà micca davanti à e so bisognu, da quì nantu à qualsiasi discorsu di l'autorevulevule ùn pò andate, ùn hè micca solu forza per quessa.
  3. Spessu ùn si pò cuncintràli micca nantu à qualsiasi prucessu, a rasata di scrivutu di pinsamenti, sintonia à un modu non-funziunale, teme irraasonali interferiscenu cù a visione objetiva di a situazione. Da tuttu questu avete bisognu à ridivà, amparà à cuncintràliu nantu à u prublemu, predefinitu ghjustificà, pulisce i vostri pensi. In questu, a meditazione sarà un bonu helper - vi guardarà u vostru campu di l'infurmazioni da i "cascatini" è vi darà a energia necessaria per avanà. In pratichi orientali, meditazione hè necessariu in una sala tranquilla, à l'alba. Ma e cundizione muderne ùn sò micca sempre permettenu, perchè sceglite u tempu crescenu per voi.
  4. L'alimentariu per a mente, ancu avè bisognu di regula, ùn permettenu micca chì u zuccherà mancanu a fama, altri sarà una donna anoréscissa, chì si sona di u minimu devessimentu. Sceglite una direzzione interessante per voi (fora di a vostra propia professione) è studiau. Lee libri, micca stati in e riti suciali, vedemu u pianu di bonu, micca opera tecnulugia, circate l'interlucutori cunnisciutu.
  5. L'autogovernu di una donna hà da inclusa l'attività fisica. Ùn suscite assai, un pocu, ma tu avete da trattà cun ella. Prima, hè autodisciplina, è in segundu, una bella anima hà bisognu di un capellu sanu è bonu.
  6. Amparate à amà (stessu, amichi, un omu, quì vicinu à voi, i persone in generale), capiscenu chì senza l'amore, a felicità è a pazità di mente ùn sò micca capaci. Hè amori (in u sensu superiore di a parola) chì equilibra u principiu è a fonte di forza per i novi successi.