Cumu possu fà spuntitu?

In l'adultu, e persone chì chjama, per parechji parenti belli. Ma a maiò parte, tali effettu pò esse un prublema seria per uttene a posizione desiderata, è in relazione à sè stessu, l'autoestima.

U cartilaginismu o a lingua scientifica di dislexia hè una violazione di a pronuncia di i so surghjenti sottu à l'audizione normale è l'aparice articulatori. Ùn cunsiderà micca a cartagena una certa disadanza. Parechte cunzidenu, per esempiu, a vittima masculina di a lettera "R" in questu un estremu francese è assai attrattiva è sessuale, chì significa è rinviu cunferma chì a cartagioni ùn hè micca una malatìa è tuttu tiddependi di a vostra vulete. Pudete andà à un logu à u terapeuristore à ogni età è in pocu di mesi di furmazione per fà a vostra pronunzia in a norma. Vi cunziddi i ragiuni per quale qualcunu persone jabber.

I ragiune chì un zitellu o una gumaccetta adulescente sò:

  1. Un frenu curtu chì restrizzioni u muvimentu di a punta di a lingua nantu à u core.
  2. I difetti cungenitali chì si formanu in u periodu intrauterine.
  3. Suvellu sviluppu o viulazione di l'audizione fonèmicu (per quessa, l'aienta fisica si reteneva, ma fonema, a volta, hè rotta).
  4. Debbitizza musculare in lingua.
  5. Incapacità di rializà a lingua di movimenti immubiliati.
  6. L'imitazzioni ghjuchjata di a pronuncia di un adultu (circundatu di un zitellu hè una persona cù a pronuncia incorrea, chì l'ultima imitates).
  7. U bilingualismu in a famiglia (quandu i parenti si cumunicanu in parechje lingue, u zitellu si mischia sti lingui per elli, per esempiu, russu è francese - a gargia "R").

Certu, in u primu locu, i genitori deve esse responsabilità di cercà una risposta per a manera chì i so figlioli ponenu micca furmazione. E, anche si, cum'è un ziteddu, ùn pudete micca esse dichjaratu a parola "trattore", di fà in l'adultu serà più difficliore. Ma ùn pensate micca chì l'idea di manera di ùn perchè ùn stà senza un sònitu micca realizatu.

Se una persona hà principiatu à t'hà fatta di a zitella, ùn hè micca significatu chì ghjè malatu cù dislosiia è ùn mancanu cun quistioni "cumu a cura". Ùn hè micca una malatia. Hè necessariu di realizà regularmente, senza perditu entusiasmu, l'eserzioni cunsigliati da i medichi - paraguni di u terapista.

Cumu non squash?

Esercitu "Dolce dentale"

Apertura a bocca, a manduca più bassu deve esse fissata cù e to mani per ùn esse micca movuta. Allora solu in una larga lingua intenta liccà u labbra superiore da a cima à u fondu. Ùn aiuta micca a vostra mandibula di elevà a lingua.

"Ariau à l'Air"

Apertura a bocca, stava a lingua nantu à u labellu più veloce, accunsente u so "F", ma per chì u currente di l'aire hè strettu. Questu esercitivu hè unu di i principali in u prugramma. Per ùn scrive micca, ùn abbiate di rèmpiu peri regularmente.

"Cugghiate i vostri denti"

Apertura a bocca larga, surrisu è pruvate a faccia a lingua cù i vostri denti superiuri da l'internu. Move l'idioma left-right.

"Turchia"

Apertura a bocca, ponite u to behe lipa in u labellu. Avete bisognu à u labbra à un passu veloci in a direzzione di u fronte è di u back, è aghjunghjenu una voce per fà un sonu chì s'assumiglia una burbuila di turchera.

"Festa à u palatu"

Apertura a bocca aperta è utilizate a punta di a lingua per vèndite di u palatu per andà. Watch per a lingua per riturnate à e radichi di i denti superiuri.

Queste l'esercii aiuta à a furmazione di u musculu rilassatu di a lingua è difende i carti necessarii.

Dopu chì avete amparatu comu pronuncia soa corre manera, puderete prucede à l'esercizii complicati. Puderanu esse a pronunzia di parolle curtite chì accumincianu cù a lettera chì avete bisognu. Allora accade à parolle più cumplessi, in quale hè un "problema" di u sonu in u mità o a fine. È l'ultima tappa sarà a pronuncia di tongue twisters with this letter.

Solu solu se u prugettu di questi svolgi addiventanu per voi u stessu habitu cum'è di rasparà i denti, puderà stà impedisce u modu veloztu, chì ùn hà micca datu u paesu tuttu u tempu.

Ùn penseu micca nantu à manera di sapè micca di ghjustu, ùn ci hè bisognu à esse attu, è necessarete successu.