Cumu si lascià u passatu è cumincià à vive u prisenti?

Hè un bellu costumitu di un grande quantu di persone hè di mantene in l'avvene di u passatu. Arcuni populi si ricurdativi di manera chì ghjera un bonu bonu, mentri àutri disprezza chì anu fattu a scelta perchè è per via di sta vita ùn hà micca travagliatu. U prublema di i dui hè a cunnessione cù u passatu, chì deve esse tagliatu. Hè impurtante sapè chì per falla u passatu è principià à vive u presente, chì vi farà sentu u gustu di a vita. In a maiò parte di i casi, u prublema ghjè in u scantu di inizià una cosa nova è ghjunghjite à l'ignurutu, ma sapendu alcune tips, assai pò facenu a so cumpagnia.

I cunsiglii di u psicologu cumu si lascià di u passatu

I sperti chì l'avutri sustiniennu chì ogni persona hà l'uppurtunità di migliurà a so vita, perchè u principale hè u desideriu.

Cumu si lascià u passatu è principià una nova vita:

  1. Scaricate l'articuli chì anu una cunnessione cù l'avvenimenti passati, per esempiu, pò esse souvenirs, vestiti, ritratti, etc. Questu hè applicatu à e cose chì sò oculeti in i palcu.
  2. Parrannu à cumu si lascià di u passatu è vive in u prisente, hè impurtante per dà una ricunniscenza più utili - apiculte à i persone di u passatu. Elimine numeri da telefoni, pagine in rete suciale , etc. Ùn fighjate a vita di l'altri, cumincianu a vostra vita. Hè ancu possibbili di includiri quì vicinu à i ghjurnati morti.
  3. Parvenite di vive avvenimenti felice passatu, perchè ùn vi permette micca di gudari di u presente. Missing the past work, andà dopu in una visita è capisce chì u tempu passa è cambia tuttu.
  4. In psicologija, ci hè un cunsigliu efficae, cumu si lascià di u passatu - truvà una occupazione chì permettenu realizazione, ispirazioni è felicità. Scusate ùn hè micca diventatu un musicu, da quì hè ora di truvà un tutore è capisce i vostri sogni.
  5. Perdà l'agraghju di u passatu, è questu ùn hè micca solu per l'altri populi, ma à voi stessu. Eghjettimenti è sbagliati passanu sò un furore pesu chì si mantene è ùn vi permettenu di trasfurmà in un futuru futurista.