U monacu hà rescueu u cucciulinu è si fece a mamma di sustegnu per ellu!

Un altru esempio di a devozione sacrificante, l'amici, l'amuri, u preoccupatu per u vicinu è l'umanità era statu muratu ... animali!

Questa storia assicurosa hà agitudu u core di i milioni è s'hè addivintata una cunferma più di u fattu chì ùn ci hè micca "figlioli stranieri" ancu trà i nostri fratelli!

In i carrughji di una di e città indiana, un scimmia selvatica vide un cucciu di strada chì hè avvelenatu da e grande cani strischi.

U stintu stimatu suggerì chì u zitellu deve esse guaritu prima. Sente senza timida, l'animale arraggiatu s'aprì à a furia d'attaccà, beni, dopu a viulenza contru l'offende, u bravu savore s'arrivela ... sintimenti maternal!

Dopu stu tristi momentu, u scimmia si cuminciò à piglià i cura è patronize u so cucci adopto, cum'è a so mamma!

Quelli chì avianu vistu questu attu nobile di i citadini stanu maravigliati da ciò ch'elli anu vistu. Per appruvà l'animali, cumminciavanu à purtalli l'alimentarii è parechji bèlii. È ùn avete micca cridutu, u monicu ùn tocca ancu u mandu di l'alimentu finu à u so carottu amatu hè u primu à manghjà!

Oghje questi sò simuli inseparabbili.

U scimmia ùn ùn lasta di e so patrone di u "cucci adoprive", ancu senza u pensamentu chì ùn puderia micca ella ...

Cum'è a mamma più carentina in u mondu, porta un cucciolo in i so patchetti, si nutra, si tocca à l'oltre è ancu a mette in lettu.

Bonu, hè pussibile per qualsiasi manifestazione di l'amori materni veri, devozione è cura di esse almenu cunfini?