Unu di un miliuni: 10 animali insinità chì si meritanu un tema especial da National Geographic

Per 25 anni di l'esistenza di l'emissioni Nazionale Geografi, ùn anu pocu di prublemi sò stati cunsacrati à unusual, raramente truvatu in l'animali di natura. In u vinticenti 25 anni, ùn pudemu micca esce micca i rapprisintanti di sta cullizzioni.

1. Capybara

Capybara hè u più grande rosidu in u mondu. I rapprisentanti di sta tipu sò assai affettuosi, si permettenu à ferru è ancu manghjendu cun mani. Alcuni amici esoterici tene u ghjocu com'è animali di l'animali.

2. Alligator-albinu

L'albinu albinu hè raramenti truvatu in u salvaje, principarmenti in i zoos, postu chì ci hè pocu pocu chance di survival in such individuals: u culore ùn li micca permettenu sferisce cù l'ambienti, sò summamente sensitivi à a luz di u sole è vulnerabile à parechje e malatie micca cumuni à i raprezii ordulari so tipu.

3. U Router Madagascar (Ai ai)

U più grande rapprisentante di primati nocturnal. U più bruttu ...

4. Angora rabbit

Angora rabbit hè un animali domesticatu sanu per u so gustu fluff. Bonu, sempre.

5. Fish drop

Hà abitatu l'acqui prufunnu vicinu à a costa di l'Australia è l'isula di Tasmania. Rari, ma ancu si pò vede.

6. Tamarin

Tamarin hè una squirra barbibica u tagliu di squirrel).

7. Salamander Giant Chinese

U più grande rapprisentante di u distacuzione di anfibbichi tailed. Ellu vive in modu exclusiu in reservoirs di montagna di nuvole è frettu. Hè stata fatta in extinzione per a perdita di l'habitat, a contaminazione ambientale è a destruzzione di u focu, cum'è usu di a medicina chinesa tradiziunale.

8. U Tiburnu Giant

U sicondu farfanu, dopu à a balena.

9. Lu nanu tarsier

Primatu di noite cù l'Ochji grossi. Suteghja solu in l'Asia sudorientale.

10. Lory Spice

Daze più di criaturi! Ma micca cumu si parechje di prima visu ... Lory gargu hè l'unicu modu cunisciutu di primati poisonous. U vintu hè secretu da i glanduli nantu à i pumps. In una mistura con saliva, velu o pappatuttu nantu à a testa per scantu di i predaturi, o mantene in bocca, chì permettenu di lori cusì dolore. Puderia causallu asfixia è morte, nò solu in animali petitsi, ma ancu in l'omu.