Cume di determinà u tipu di sangue di un zitellu da u gruppu di sangue di i genitori?

U nascita di un zitellu hè sempre un prucessu aspittatu è misteriu. Ancu prima ch'ellu hè natu, a futura mamma hà vulutu sapè à quale ellu pare com'è, chì culore l'ochji, u capeddu. Inoltre, abbastanza spessu, a mamma hè interessata à a quistione di quale u sangue di u zitellu hà da esse u cumu per stabilisce da u gruppu di sangue di i so genitori.

Chì hè u gruppu di sangue è quantu hè determinatu?

U gruppu di sangue di una persona hè determinata da a prisenza o l'assicuranza di cumposti speziali - antigens. Hè spessu insignate da i cartulari di l'alfabbetu Latin (A e B). Sicondu l'assenza o a presenza di elli, 4 gruppi di sangue anu allatu. Infatti, micca tantu tempu, i scientisti anu stabilitu chì ci sò assai più. In ogni casu, finu à quì, u sistema AB0 chjamatu, hè utilatu per a trasfusione di sangue. Sicondu ella, i gruppi di sangue sò definiti cum'è:

Cumu hè stabilitu l'eredità di u gruppu di sangue?

Per stabilisce u tipu di sangue di u zitellu, i metudi di a genetica sò usati d'usu da u gruppu di sangue di i genitori, per questu ùn hè micca difficultu d'apprendre. Per fà questu, hè abbastanza per aplicar a lege di Mendel, chì sò trasmessi in a scola à e lezioni di a biologia, in a pratica. Sicondu l'elite di i gruppi di sangue si esse realizatu cum'è siguenti.

Dunque si i genitori hanu 1 gruppu, da esse u stessu per i zitelli è i zitelli. Nisun paisu ùn ha micca antigens in u sangue - I (0).

Se un maritu hà 1, è l'altre hà 2, allura i zitelli puderanu terrinu u sicondu gruppu. unu di i genitori in u sangue ùn hà micca antigens, è da u sicondu obtendrà l'antigen A, chì hè rispunsevule per u gruppu di sangue 2.

A situazione sìmula avà si un parent hà 1 è l'altre hà un gruppu 3. In ogni casu, u zitellu pò esse natu cun u primu è u terzu gruppu.

In quelli casi chì un parent hà 3, è u sicondu hà 2 gruppi di sangue, un zitellu cù a probabilidade equivale (25%) pò avè ogni gruppu.

4, u gruppu di sangue hè raru. per un zitellu perchè u sangue, hè necessariu d'avè simultanjatu 2 antigens.

Cumu hè u patronu RU eredita?

U term «rhesus factor» significa una proteina chì hè prisente in u sangue di u 85% di tutti i persone. Quelli chì in u sangue hè prisenti sò Rh-positivi. In u casu contrariu, parranu di sangue Rh-negativu.

Per esse dichjarà un paràmetru chì u factor Rh d'un zitellu in u gruppu di sangue di i so genitori, anch'elli adupranu ancu à e liggi di a genetica. Per questu, un paru di genes, chì sò in generale denote da DD, Dd, dd, sò bastate per a ricerca. L'lettere grande facenu chì u geni hè dominante, i.e. cusì desleganu quelli persone chì anu una rintimentu Rh in u so sangue.

Allora, se i genitori hanu un Rhesus (Dd) eterosceziu, in u 75% di i casi i figlioli anu avutu ancu una Rh positiva, è solu u 25% - negativu.

Heterocigossia si prisenta in u zitellu in u risultatu, cusì parlà, di u cunflittu negativu di u materiu Rh-negativu di a mamma, è pò esse trasmessi à parechji generazioni. In casu, in a maiò parte di i casi, questu ùn hè micca succidutu, perchè in questa situazione, a probabilità di a gravidanza hè assai chjesa, è se fate, finisci cù un abortu tempurale.

Cusì, cumu pò esse vistutu da l'articulu, ùn hè micca difficiuli di determinà u tipu di sangue di un zitellu da i genitori, in particulare, postu chì ùn hè una tavula chì a probabilità di trasmissione di un gruppu particulare hè indicatu, secondu u sangue di i genitori. Fighjulendu quessa, l'expectante mamma hà da pudè sapè in modu di manera propria di u sangue chì sarà u so zitellu. Per questu, hè abbastante cunnosce solu u vostru gruppu di sangue è u papà di u babbu.