Rhesus-cunflittu in u gravidenza

Prima di parlà di Rh-cunflittu durante a gravidanza, bisognu di capiscenu ciò chì u factor Rh è in quale situe este cunflittu si sviluppa. Allora, u fattore Rh hè unu di l'antiglii di u gruppu di u sangue, chì si trova annantu à a superficia di i caghii di u sangue. A maiò parte di e persone anu sti antigens (o proteins) prisenti, ma alcunu ùn sò micca.

Sì una persona hà un fattore Rhesus nantu à a superficia di i caghii di u sangue di u sangue, è dicenu chì ellu hè Rh-pusitivu, se ùn ci hè nimu, Rhesus-negativu. E ùn pudete micca dì chì rhesu hè megliu. Sò solu sfarenti - questu tuttu.

Un importante factor Rh hè durante a gravidanza. Se a futura mamma hè Rh-negativa, è u babbu di u zitellu hè Rh-positiu, hè un riscuatu di sviluppà Rh-cunflittu trà mamma è zitellu. Hè per esse, se u zitellu hà avutu un fattore Rh è diferenti di a femina, dinù pò causà sensibilizazione di a mamma è u fetu.

U factor Rh de la matri è i fatturi di zitellu in u 75% di i casi, se i paisani di u zitellu anu sfarenti fatturi Rh. Di sicuru, questu ùn hè micca scusa per ricusà micca di creà una famiglia, perchè in u primu alloghju, u cunflittu ùn hè micca sempre sorghji, è cun una gestione propria di i prublemi di l'inguernu cun questu pò esse evitata in eterazione sussegwente.

Quandu ci hè un cunflittu rhesu?

Sì preguite per a prima volta, u riscu di sviluppu Rh-cunflittu hè chjuchile, postu chì ùn sò micca anticorpi à corpi Rh-negattivi in ​​u corpu di a mamma. Durante a gravidanza è a prima reunione di dui rhesus, ùn sò micca tanti antichistèmi. Ma siddu troppu eritirocii di u fetu si mette in u sangue di a mamma, in u corpu hà "bellu risorse" di sviluppà l'antibodies contra u factor Rhesus in l'embarazos sussegwenti.

A freccia di questa situazione depende di quale hà finutu u primu ghjattu. Allora, se:

Inoltre, u risicu di sensibilizazione aumenta dopu a sezzioni cesariani è abruption placentariu. Ma, in ogni modu, quandu tutti i mariani cun rischiu di Rhesus-Conflity necessanu a prevenzione di ese consegni cum'è a malatia emolitica di u fetus .

Rhesu cunflittu e e so cunsiquenzi

Sì a mamma hà l'Rh-anticorrupti è l'Rh-positiu di u zitellu, chì l'antichi fughjinenu u zitellu perchè qualcosa stranicu è attaccani i so eritrozii. In u so sangue in rispondenu, parechji bilirubin sò pruduciuti, chì tinges di u pelle giallu. A cosa più terribili in questu casu hè chì a bilirubina pò dannà u zitellu di u zitellu.

Aiuttu, siccomu i sangue di u sangue di u fetu sò distrutte da l'anticorpi di a mamma, u so livru è u spleen accentuà urientemente a produzzione di novi ciliuri di sangue di u sangue, mentre à elli stessu sò più grande. E anu mancu ùn ponu trattà a rienzione di i sangue di u sangue, è ci hè un inguernu forti di l'ossigenu di u fetus, postu chì i ciculi di sangue di u sangue ùn ponenu micca l'ossigenu in quantità giusta.

A consegni più seriu di Rhesus-cunflittu hè a so ultima tappa - u sviluppu di l'idrocefalite, chì ponu conduciu à a morte intrutraniana .

Sì avete avutu anticorpimi in u vostru sangue è i so alcuni tìtuli, avete bisognu di trattamentu in una sala perinatalia speciale, duva ellu è u zitellu sò assicurati sempre. Sè gestite per "sughjettà" u gravidenza à 38 settimani, avete una cesareà pianificata. Se no si, u zitellu sarà datu una trasfusione di sangue in uperu, per esempiu, a través da u paru abdominal di a mamma à a vina umbilicale è 20-50 ml di massa eritrocita seranu spressi in questu.