A marca Dolce & Gabbana hè statu critica forti di a prima dama di l'USA!

Melania Trump era novu in u focu di a stampa. Scurdate di manera chì dopu l'elizzioni di u so maritu cum'è presidente, u publicu hà risuscitatu contru bellezza, è e case di moda dichjarete u boicottaggiu? Sembra chì sta tendenza hè novu nantu à a cima di l'onda.

Publicazione da Dolce & Gabbana (@dolcegabbana)

L'Anger ùn hè micca diretta à Melania, ma cù i so disinfittori fashion - TM Dolce & Gabbana. A moglia di u presidente era innurata ripetuta in vestiti da u famusu dôme italiano di couturier. Per esempiu, durante una recente gira europea Melania, chì cuntistò u supportu di i diseggituri, spessu chjavvi i toilette di Dolce & Gabbana.

Publicazione da Dolce & Gabbana (@dolcegabbana)

Boicottaggiu o PR?

L'amori di Melania per i maestri italiani ùn era micca in vain. I so artighjani pubblicà regularmente fotografii cù un clientu d'altu ritmu in i so vistimenti.

Publicazione da Dolce & Gabbana (@dolcegabbana)

Ricertamenti, ogni foto hè stata pruvucata brutalmente, sottu sottu à l'hashtag #BoycottDolceGabbana. Questu destinazione hè a pagu persunale di Stefano Gabbana, è u cuntestu ufficiali di a casa di moda.

Leghje ancu

Designers prumuvianu urdinatu una coletta di càmpuleti di T-shirts cù sta tag è l'inscription "Boycott Dolce & Gabbana". È ancu u manifestazione hè stata organizzata. Quì hè - u creativu in action!