Utilizà Zira

Zira hè una nativa indiana da l'Asia Centrale è l'Eggittu. A pianta hè una perenne è hè divintata pupulari in a cucina naziunali di queste paese. I Seeds di sta pianta sò usati in cucina, cum'è una spezia.

Spice zira hè assai populari di u mondu. Hè un tartu specie è u gustu piccu è l'aroma. Quandu s'arrinizza, l'odore di zira hè più intensificatu. In certi paesi asiatichi, sta spezia hà sempri u nome di cumin.

E graria di cumin sò in generale freschi. A causa di e so prupitati antimicrubbiali, circusta hè spessu aghjuntu à a prisirvazioni di i prudutti. À i pani culuriti, questu caldizzione hè aghjuntu à u principiu di a cucina, per u platu acquistà un sapori è gustu particulari.

Appuntamentu Tempu

Di solitu, com'è spice, cire hè utilatu dui variità, hè: persa cir (semente grogne, aromatic) è Kira cherry (negru è scented).

A più spessu, di sicuru, ziru hè utilizzatu in cucina. In particulare cù u pilaf o carne. Aghjustate à a so nutizie in tuttu o in un marteddu.

Hè assai populari per aduprà stu tipu di spezia quandu cunserva e ligumi. Inoltre, u cominu pussedi boni pruprietivi antibacteriale è per quessa hè aghjuntu à i prudutti d'agrumi.

In a cucina di i pòpuli di a Turchia, per esempiu, zira hè una parte integra in pranzi cù u coltu di l'acellu, a col aucupu è a brunetta. In U Uzbekistan, u cumin nì hè aghjuntu à l'insalati, i sopuli varietichi è di i prudutti di a farina.

Arcuni addimuli cumin à tè, perchè hè un bon attitudini tonificanti. L'usu di cumin aghjusta à migliurà a digestioni è anzeddu l'appetite.

Inoltre, hè pussibule applicà cumunità lucale, postu chì hà propietate antisettiche. Cù bruciati, morbidi è picurati di l'insecte, prumove a resorzione rapida di tumuri.

Di sicuru, a maiò parte di u cir è usatu, com'è una parte di spices for pilaf . Aggiuccatu cù pappaglia, acafuria è barberry, stu platu di a cullezione naziunali uzbeka acquistenu un gustu veramente magicu. Zira in pilaf dà u pianu una spegne spezia, spice è fragrant aroma, curazioni. Spice zira - questu hè quasi l'aghju principale per pilaf , senza chì stu platu ùn sia micca stata a manera chì deve esse. Questa spezia pò aghjunghje à quasi ogni carne, per dà un sapore gustoso è un gustu unicu.

L'applicazione di zira serà ancu u più successu per a culinaria di shish kebabs in natura. Dopu tuttu, pò digià à a carne un certu gustu è aromaticu "orientali" distinto, chì hè assai adduluratu quandu culava a carne in l'aire apertu.

Sì u calore in a strada è vogliu manciari qualcosa lumera, a più bella risposta hè di aghjunghje u cumin à a salad dressing, o aghjunghje à tè per un oliu refrescante è tonificanti.

Zira - aduprà in cucina

Di sicuru, u più cumune hè l'usu di zira in cucina. Aghjunghje, cumu secondu scrittu, à quasi tutti i piatti, è in zuppi, è in insalate, in una varietà di salsi, è sopratuttu in pilaf è in ogni tipu di carne.

In più di e sereze in cucina, stu tipu di spezia in pollu è assai usatu, aghjustendu à u gustu in ogni platu. Spice pò acquistà un oliu di nutizie especial durante a fatta. A menudo, u cumin hè aghjuntu à a cumpusizioni di e misure secchi, cum'è per esempiu, "Curry". In Oriente, u comino hè in tutti i prudutti di pasticceria è di pane.