Massina fina per a pizza

Pizza hè un platu tradiziunale Italianu, chì hè diventatu cumu cun assai persone di u nostru paese. Pò esse urdinatu pè u telefunu direttu à a casa, ma, crede à mè, serà assai più deliciosu se cascu avete in casa. A più impurtante hè di mischjà a basa cresce. È oghje avemu aduprà cun voi u sicretu di manera di fà una massa delicata per pizza vera.

Prudine di levadina pi pizza

Ingredients:

Preparazione

Cusì aghjunghje l'acqua filtrata in un vitrughju faceted, calenteghja in un forno di micru à un statu caldi è fate un fugliale di setazione rapidamente secondu è fate un pezzu di zuccheru. Tuttu diluzià cunzuddinà a cullette finu à chì i cristalli anu dissolute. Lasciate u liquidu rivoluntanu durante 10 minuti à a temperatura di l'ambienti, è aghjunghje l'oliu funtu è freschitu. Pour el cuntenutu in una piccula cassetta, mettite è fate un sal fine. U ovu hè spartutu solu in un pezzu è u battore per parechji minuti cun un mezcladoru finu à chì a spuma hè acquistata. Dopu quì, aghjurnà a mezora ova in una puchina cù a pasta è introduva pocu à a farina tamanta. Avemu cù moltu cura di a massa, cogliu cù un pappu fisso è nettu, è a cundiscenu in u caldu in modu chì si sviluppau. Dopu à 30 minuti l'amuciamu cù i nostri mani, si distingueghjanu nantu à a tavula, sprinkle cù farina, rintraghja in un capu finu è avè a preparazione di i piatti di pizza .

Massina e pasta forti per pizza senza lèvitu

Ingredients:

Preparazione

Per fà una pasta fina, ci cernigliavvi a farina in un tavulinu cun un slide, aghjunghje salate è in u centru formate una petra groove. U furmagliu in un pezzu separatu, batti in bè cù un lignu calatu. Allora aduprà u oliu d'oliu è in parechji portali avemu intruducile sta mezche à a farina, trà sempre. Quandu tuttu u liquidu hè assurvutu in a farina, avemu principiatu per amelegà a pasta uniformi cù e nostre mani. L'amuciamu durante uns 10 minuti finu à ch'ella diventa in moltu è plastica. Dopu questu, pudemu turnà in una bola, mette in una bagnu facia è dissenu di parti di 15 minuti. Dopu u tempu hà ghjornu, avemu aduprate a massa, rintraciu cù un pappu rinuvariu è crescia a coccia pizza casera.

Massina fina per pizza nantu à kefir

Ingredients:

Preparazione

Per fà una pasta fina fina per pizzudine, pigliate l'ova prima, rumpia in un pappuluzzu è anch'eresenu bè cù un battiu o un mezcladoru, finu à chì a spuma hè acquistata. Puderete sferisce u zuccaru, tira u salinu finu è pozzu novu. In seguente, cun gently pour un fiore finitu di kefiru calcio. In modu separatu, in l'acitu di tàvule, apri a bode di soda, è da dopu introduziu à u restu di l'ingredienti è torna una mezchemu in tuttu. Per fà a pizza casera incredibbilmente licenza è aria, a farina deve esse sciuata parechje volte da un filtru finu, è poi hà versatu in a pasta in porghje. Avà appendate tuttu ciò chì a massa riceve un uniforme uniforme. Coperta a cima cun una pettine u caccià l'minuti per 15 in un locu caldu. In u risultatu, avemu bisognu di una pasta moltu di moltu di plastica. Dopu questu, a diffusevule nantu à a tavula, trasfurmassi in un capu finu, pourlinu cù farina è avvià à a preparazione sussegwente di a pizza.