Cumu celebrà a vigilia di Natale?

A celebrazione ortugoxa di a Natività di Cristu si faci u 6 à u 7 ghjennaghju, mentri u 6 di jinnaru, u Natale hè cilibrado. U so nomu hè stata datu à questa festa da a parolla "osovo" - a definizione di u tripa immaginata, chì hè accettata per esse trattatu quellu ghjornu dopu l'ascensezione di a prima stella.

In attu, a data di a festa di a vigenza di Natale difeenu trà e diverse nazioni: a maiò parte di i paesi feste a vigile di Natale u 24 dicembre secondu u calendariu gregorianu, secondu u calendariu giuliano, a festa cresce u 6 di jinnaru.

Eva di Natale in Russia

A festa di a vigenza di Natale hè pocu diffirenti in parechji paesi. In Russia, a famiglia sughjera à a prima stella si trova per una sera festiva tradiziunale, è dopu avarà à a chjesa per un servizio di tres ora. Dopu a liturgia, una festa cumencia cù carols e canzoni. Tradizionalmente, 12 pranzi di Eve di Natale sò una mesa festiva tradiziunale. Sposta da a regione è a prusperità di a famiglia, a kutya, pancakes, prugnoli, vareniki, uzvar, manzanas cheeses, stufa di verdura è a sopra di col ave aghja tradiziunale, pezzi frittu è salitu, insetti freschi d'albitri, pezzi ferrie è manci appiicati nantu à a tavula. . I platti tradiziunali sò a marmellata è i bisogni di i cookies.

Cumu hè celebrà a vigilia di Natale?

I tradizioni di celebrà a Natale Chjesa di Natale ùn deve micca rispettate strettu di sdighjunu da i credi, ma dinò hè animatu. E persone converge à a ghjesgia da a matina prima è durante u settore di u 24 dicembre, trè liturgii sò sirvuti: mañana, dopu è in notte. À a sera, in a furia di u den, a figura di u zitellu di Cristu hè stata. Prima di u serviziu, a famiglia si trova ancu in a tavula di Natale, è in a matina è a ghjurnata, i zitelli puderanu esse rializati bè incù strani, chì i genitori li devenu cori di ghjocu è paglia: i cori sò chjappu nantu à l'arburiu di Natale, è fate a paglia in un den.