Quali zuccari pozzu beie à a me mamma di cacciatore?

In u periodu di l'ameglie, tuttu ciò chì a mamma manghja o travagliu, in un modu o l'altru, si face à u zitellu. Per quessa, hè cusì impurtante per vigilà a currezza di a dieta è micca di utilizà l'allergenu alimentariu. Bevande abbundante hè una cundizione indispinuta per l'alimentazione d'affaienti, ma a pregunta chì u sapolu di zucchero puderebbe edità à a to mamma d'infermiera.

Qualessu tipu di zucchero pò una mamma d'infermiera?

Tutti i zucchi anu una quantità enorme di vitamini è zucchero cù pulpa, inoltru, normalizza u travagliu di l'intestinali. Malgradu questu, avè bisognu à cunsumà assai, adendu cù certu regule:

  1. La mamma mammali accumincia a travaglià solu di 2 mesi d'alimenta.
  2. I primi prudutti pò esse i tipi mai non allergenici - apple, birch.
  3. L'uggugliamentu pò esse ghjucatu in u liceu 1-2 sips un ghjornu, vedendu chì reazione u zitellu u rispundarà.
  4. Ùn cumprà micca zuccati. O facite frescu, o cumprà zucchî especiali per i mariti di nursing or nurseries.
  5. Biscunia assai zucchetti, sò ancu assai utili, è ponu ancu crescenu a quantità di latti. Crabrazza, ravanelli, anchroni, zucca è A pelli hè un alimentu essenziale in ogni dieta di a mamma. Ma da l'agrumi è e uva, hè megliu abbandunà finu à a fini di a tacchizzata.

Hè impurtante chì ricordate chì pudete aduprà succhi à a to mamma, è quale, pò ancu esce à u corpu. Escutte è analizà ciò chì pò vede di vitamini, è pruvà parechji misure di frutta è vegetale, si cumprendenu cù vivacità è u zitellu cù vitamini. Duranti stu pirìudu, l'uniformità in i prudutti ùn devi esse micca permessa, perchè vi conduce l'ama à un statu nervatu è stanatu, sopratuttu si senti nantu à un scherzu è u casgiu sfruttu. Hè megliu di manghjà cù a mente, varii è correcti l'alimentari è bè schibbati salutati.