Victoria Beckham hà dettu chì ùn era micca permessa di cantà in Spice Girls

Victoria Beckham è u so figliolu Brooklyn anu visitatu a Galera di Ritratto Naziunali in Londra, induve esce una mostra in onore di u 100 anniversariu di Vogue Britannica. Una di e femini più stylish di u nostru tempu facia un discursu, discrivinu a so attitudina à a moda, è si ricurdò di a so carica di canti cù Spice Girls.

Honorable guest

Victoria Beckham, chì assai piazzate a decore di a porta di Vogue, diventò un postu onorevoli di a mostra dedicata à l'anniversariu di u gloss. A bellezza di 42 anni d'età hà ghjuntu à l'eventu in un grandu umore à l'uperazione di Brooklyn.

A mamma è u figliolu analizate e fotò chì eranu stampati in a rivista per parechji anni. Un piacè di Vicky hà pruvucatu un quadru, l'autura di Jürgen Teller, fatta durante u so gravidenza da Brooklyn, di quale hè stata stampata cù u so maritu David. Celebrity è adulescente cù piacè fotografiatu nantu à u so fondu.

"Tanti ricordi!"

A sera Beckham hà cunsideratu sò.

Leghje ancu

L'Apocalisse di Wiki

Durante u discursu, u dilicatore hà dicisu di dì da a so participazione in u gruppu famusu Spice Girls. Malgradu à a popularizazione frenziedda, u cantante ùn hè micca stà cunfurmatu in a squadra. I pruduttori ùn l'hà micca dettu cantà, disconnecting the microphone in concerts, è era frustrante per "peppercorn".

Sicondu l'anzianu artista, a moda hà sempri interessata. I so culleghi di Spice Girls eranu assai indiscriminati nantu à sceglie l'indimuniatu è ùn circate di vestitu in marchi, perchè hà spesu a parte di u lionu di u preghjunu assignatu per u vestitori, cumprà, per esempiu, un vestitu chjaru di Gucci.

Fortunatamente, Victoria ùn hà micca stata obsessed da musicali è dopu à u colapse of the team hà truvatu prestu una lezione per ella stessu, diventendu un modista di moda.