U Bautismu - segni è tradizzioni u 19 di ghjennaghju per a furtuna è a prusperità

U battèsimu di u Signore (Epifania) hè una di e prime vacanze cristiana. A ghjesgia annunzià u ghjornu evangelicu annantu à u fiumu Giurdanu - u battisu di Ghjuvanni u Parsonatore di Ghjesù Cristu. Ogni annu da u 18 à u 19 ghjennaghju in Russia U celebre u Ghju Baptisimu, i signaghji è i tradizioni chì ci sò à stu ghjornu.

Signori di u Persone di Epifania

U baptismu hè un grande festa, chì si celebrà in una grande scala in tuttu u paese. I persone ci cunsegreghjanu i bagnu è bagnate in u burcu di ghiaccio , crede chì l'acqua "curaggiante" chì allevassi tutti i morti. L'Epifania hè precedita da a Santa Setmana, quandu hè abitudine per speculare nantu à u destinu, u futuru è à sente a natura, è ancu di carcia. A secunna di "actions non-Christian" finiscinu in un ghjornu di rigalu di i rigori è di l'Epifania. Rite, tradizione è signalli per u Vespru Eghjettu è u Bautismu anu persu durante parechji anni, ma assai ùn anu micca persu a so rilevanza.

Cumu ricitariamente reclinar Epiphany water - signes

I signali principali per u Bautismu di u Signore si sò assuciati à l'acqua cunsacrata, chì hè accettata per salute cù cura (u licore ùn spontate per un pezzu) è per drentu nantu à un stomacu vacanti durante l'annu sanu. Cù u so aiutu, puderete guarì e ferite, sprinkle l'abitazioni è espulecce l'espiri. L'accessu à i veture cù l'acqua sante in i tempii hè apertu per parechji ghjorni, è pò esse stampatu in ogni mumentu. Per quelli chì dicideru di piglià acqua direttamente da u grigiu, questu pò esse fatta da u 18 à 19 ghjennaghju. U tempu hè di 00.10 à 01.30. Hè cunsigliatu davanti à quella di pricà è sceglie per pudè rinchjusà a capacità compru in a tenda di a church. In quantu à l'acqua, certi pruibbili sò ancu intruti:

Durà nantu à l'Epifania è un signu

Dapoi u tempu anticu, parechji signaghji è tradizioni anu assuciatu cù l'Epifania. Sicondu l'antica credenza à mezzanotti, u celu apertu è i miraculi successi, u desideriu, cuncipitu in questu istante, necessariu sarà vera. Tutti i sòvuli u 19 di jinnaru sò cunsiderati propheticu e occupa missaghji privati ​​di u destinu. A volte ci sò pricizelli speciali: prima di vanu à pensà à u pensamentu di ciò chì vulevanu vede, stallanu di un certu problema, chì a suluzione di quale hè stata vera. Sì i "paràmetri", sònnii di u Bautismu soli spettanu i sicreti di a famiglia, è u durmitore ricevi indicazioni chjuche per u futuru.

Signs of Baptism for Love

Ancu s'è a ghjesgia è impedisce, in una sira notte hà dettu averificà. I figlioli cercanu cunghjuntura è pruvate di circà à l'avvene, avè ricivutu predicazioni da una larga varietà di temi è hà cura prestu à i signori attaccati à u Bautismu. E liganu in affari amatori.

  1. Sì qualchissia di e zitelli chì anu venutu à l'additivu, di colpu di colpu, aspittendu à a parte.
  2. Sicondu e credenze populari, quellu chì hè nantu à a festa serà felice, hè felice in a vita di famiglia .
  3. Duranti l'immersione in u burcu, i zitelli circaru saltà dopu à l'omi - prumesse bona furtuna in amore.
  4. Sì a donna di u so maritu battizò trè volte di neve, l'annu viaghjà in pace.
  5. Per ùn avè micca disputà cù i vostri amori, ci hè bisognu à cullà nantu à l'intersezzione à a mezzanine è u basgià trè volte.

Signs of baptism for a girl unmarried

I caratteristi rusulchi in Epifania a notte argumenu chì sta data hè favore di realizazione. A spessu l'apparenza piccani sò stati cumandanti per l'Epifania. À a squadra vèninu mariti cun fianchi armati in i putenzi più belli, è i sposi vittiru vicinu à e donne. Hè stata decisa di sceglie un pruduttu una zitella, per questa propria, a mamma di i pretendenti èranu invitati. Elli examinavanu è pruvucò ogni zitella, pagonu una attenzioni particulari à e so mani - duvete esse caliu. Ci eranu signali è abitudini per l'Epifania, chì pudete prutezà oghje.

  1. A sera di u 18 di ghjennaghju, i ghjovani, ghjente è carusi, partenu à a strada, induve elle dumandà u nome di u primu ghjornu oppostu contru à u sessu. Allora chjamanu sucheno (narrowed).
  2. Soñarete di e matrimoniu i zitelli in Epifania. Quand'elli partenu da a casa à a mane dopu, mi circà à vedà quale saldarà à scuntrallu: se l'omu hè per cumprà i so sònnii. Sì una donna, un zitellu o una persona anziana - ùn hè micca vede ancu.

U Bautismu - signalli è supersticiones per a furtuna

In Russia, ci sò parechje credoi è i duttori chì pruvate à aderiscenu à ùn tempt fate è cibu a fortuna. Ùn ci era micca escepzioni è presumissioni in u Bautismu:

  1. Per abbandunà in u calzate festive sottu un ligame prumessu a malatie.
  2. Per salvar a casa da Satanassu, sopra i finestri è i porte affare drew cruciate.
  3. Per eliminà a discordia in a famiglia, à a notte era necessariu di cullà acqua, lasciate à u limitu in una forma aperta, è in a matina laviteva cù i scarpi di casa. Dopu questu, l'acqua hà versatu in una latrina.
  4. Viaghjate sottu a battizia di nevicata aspetta bona furtuna in l'affari.
  5. A vacanze ùn era micca permessa di scumpigghià trash, per ùn perderà a felicità familiale cun ella.

Signs in Epifania 19 di ghjennaghju per a prusperità

Un locu spéciale in i vechji ghjorni era occupatu da l'Epifania i signii cunnessu cù l'aumentu di a cundizione materiali, ricchezza, bona o mala racolosa. Un'occhiata à u futuru hè stata aiuta da i mascari:

I Signori dolci è tradiziunali in l'Epifania ùn eranu micca cunsigliatu di rimborsu in prublemi à a vigilia di a festa - questu predispiava una bisogni in u futuru. A nutari a futura prosperità, a vigenza di Natale era chjaru di foglia frittura cum'è un simbulu di ricchezza è felicità di a famiglia. Se u paniu era successu, l'annu prometti d'esse felice, è s'ellu ùn hè micca - a famiglia chì aspetta un problema. Diversi additivi in ​​u platu anu un significatu especial:

Funeral per Epifania - signos è supersticiones

Sì a nascita in l'Epifania hè cunsideratu una fortuna rara - una persona hè automaticamente cunsacrata da u Signore è hà riisciutu in l'affari - da quì à andà à un altru mondu nantu à e grande festa di l'egliu hè un ingranulamentu. Epifania signa è e credenze ùn anu micca cunsigliu di u morti in u ghjornu. In ogni casu, ùn ci hè micca pruibitu civile è religiosu nantu à questu contu, se ne necessariu, i sacrificadori puderanu conduce u ritu ùn in a chjesa, ma in casa.

Meteo à Epifania

I nostri antenati amaru e sapianu cumu osservà u tempu: observe u sole, u ventu è a precipitazione. E ancu in u mondu mudernu, quandu tuttu pò esse spiegatu da u "Hydrometcenter", i signori climatichi per l'Epifania u 19 di ghjennaghju sò senza lògica:

Signs in Epifania à a ghjurnata li dici:

Epifania snow - signes

Sicondu a credenze di battisimu, a neve hè stata cun forza miraculosa à a par cù l'acqua. Hè statu decisu di cullettila, è per queste casu ancu in questa ci era un ciarrettu particular. A neve hè stata guasi in a cantina, utilizzendu solu quandu era necessariu di metterà un omu nantu à i so pedi. Melt water hà l'aiutu à calmà l'inguie. Certi signali antichi per l'Epifania di u Signore sò assuciati da neve, chì prontebbenu una rica raccogliosa:

Warmth in Epifania - signa

U ghjennaghju 19 hè u primu ghjornu di l'Epifania, u tempu più duru è più freti di l'annu. Durà finu à u mesi dopu. Solu sicondu i credenze chì a ghiacciata sò veramente assai sughjetti, è quarchi sò qualificazioni forti. Un tali fenomenu raru comu un scappatu in l'Epifania profetizeghja terribili fenomenu in a soziunità: guerri, rivoluzioni. Chì signi di u battisu sò veramente chjucu, è chì ùn sò micca - ùn ponu esse previsti. In ogni casu, quarchi cunciliazioni di u clima affacca a veracità di i sentenzi populari.

Sun on Epifania - signa

A fine di u ghjennaghju hè u tempu di u clima fretu, è u tempu bonu hè notificatu immedtavamenti, cusì chì i signali di u tempu nantu à l'Epifania fegate à u sole. Credu chì, dopu à l'Epifania, i frastichi sò in u diciminu, è u sole volte à a primavera. Sicondu a ligenda, se a festa di u ghjennaghju di u ghjennaghju turnava da esse chjaru è sunny - per esse ghjustu in l'estiu. A più chjaru hè chì u clima si deve guasgiu frà ghjustu cum'è invernu, cum'è u calore per questa vacanze portends disgrande e malatie.

Unu di i principali feste cristianu è folklaghi è è resta u Baptismu, chì i signalamentu è i tradizioni si osservanu cunziguanti di e credenze. E persone buona acquapore cun un capru di ghjacciu, portanu l'acqua sante in a casa, guessate à i cundannati è vede cun interesse i fenomeni naturali. Certi cresii è i costi sò una cosa di u passatu, ma a maiò hè cunnisciutu è cuntinuu a occupà a moità di u populu.