Famiglia felice

Many of us dream of a happy family happiness - a family friendly, a home friend, meetings with parents and friends on weekends. Hè chjaru chì hè necessariu di travaglià nantu à a creazione di u nidu, ùn hè nunda chì nant'à i parenti più maiori dicenu à parting words "a felicità di a famiglia hè in i vostri mani". In ogni modu, nantu à queste parting words end, è chì esattamente hè necessariu per a felicità di a famiglia, ogni un de noi hà da capì a cumpendenza indipindente.

Qual hè una felicità di famiglia?

Probabilmente, ogni donna volce truvà una ricetta per a felicità di a famiglia, prova di deduce a so formula. Ma ùn ci hè micca secreti quì, tutti i calculi sò stati scritti, è i teoremi sò longu pruvati. Trè ballene nantu à quale hè a felicità di a famiglia hè l'amore, u rispettu è a fiducia.

  1. Cumu hè a felicità di famiglia? Ogni cuncipitu troppu u so puntu, parechji si cunsideranu una grande felicità in una piccula famiglia per l'apparenza di un zitellu, perchè qualcunu l'avvene più bellu ferà mudificà à un novu appartamentu, è qualchidunu saremu cuntene u fattu di u matrimoniu. Ma ùn ne serebbe micca bisognu senza l'amore - quale vulete caminari a dormiri ogni notte cù una persona chì ùn ùn pruvucarà micca emozioni?
  2. E chì significa di ligà u vostru destinu cù una altra persona, cum'è s'ellu ùn hè micca tutte di cunfidenza? Dopu à marità, avemu a fiducia in a persona a so vita è a vita di futuri figlioli. Hè per quessa chì una donna hè fiducia in u spunore futuru, sia di manera romantica, è in u dumesticu. A certezza chì u sposu serà capaz di furnisce a famiglia hè assai impurtante, è ùn ci hè nimu u spiritu mercanti in bocu.
  3. Arcuni alcune inconsciente dicenu chì valuta solu nantu à u rispettu, è l'amore sia accurtu. Ma parechji sposi corsi chì anu da parte di crede chì, senza rispettu per l'amore è di parlà, ùn valuta. Se ùn avete micca cura di opinioni, sentimenti, pinsamenti di l'altri, ùn rispundite micca u vostru cônzu cum'è una persona, hè questu amore?

Secrets of Family Happiness

Cù i cumpunenti principali di a ricetta per a felicità di a famiglia, avemu capitu, e quali altre regoli sò quì?

  1. Acepta a persona cum'è ellu, senza tentativu di remodelà è di rinfurzà. Iè, hè difficiule, perchè se ti sia irritatu da i costi di u vostru maritu è ​​ùn trovi micca megliu cà "serecenu" cù u vostru displeversu, ùn ci hè nunda in armunia è cunfortu in a famiglia.
  2. A guaranzia di a felicità di a famiglia pò esse chjamata a vuluntà di i cagioli à fà tuttu u culu. Dopu tuttu, a famiglia hè una cumunità di pirsuni, perchè e decisione si deve esse cumminati, è per ciò chì succedi à a famiglia, a respunsabilità ci si trova trà i dui mariti. E, in più, a cumunità di interessi hè simplificatu bisognu per a coexistence longu. Se ùn ci hè micca listessi interesse, da quandu dopu un ribellu di hormone è emozioni, una pareta ùn capisce micca ciò chì li cunnessione. U bona sessu hè grande, ma micca abbastanza.
  3. A strada, nantu à u sessu. Ùn sò sicretu chì in u tempu, passioni supramenu, è a vita intima di a coppula diventenu menu satu di prima. Ma tuttu hè in nostri mani, quasi tutti e donne anu una bona imaginazione, chì u prevene da esse adupratu per una bona causa? I partiti di rolu, una cena romantica, robba sexy - sì, mai sapi micca ciò chì pudete pinsà per fà u vostru amatu.
  4. A menzione, a coppula prima cumincià à scuprerà quale l'opera u più, chì faci più per a felicità di a famiglia. Ma questu approcciu hè micca veru, chì duverebbe travagliendu bè per guadagnà i frutti di u vostru travagliu in un spirimintu cusì grande. In una famosa famiglia, i cô esce ùn anu micca contru è fiertà di i so successi, ma pruvà à cuntistà à i rializazioni di l'altru è u sustegnu in casu di fallimentu.
  5. Senza senza pelei hè impussibule di vive, ma hè impurtante per esse ricunnisciute i vostri sbagli, cumponenu. Ùn pudete micca offense per un tempu longu, l'insultu hà a pruprietà per accumulà, è dopu à un paru di ghjorni, a coppa favuritu di a famiglia ùn pare micca un trifle, rotta da u mumentu stupidu di u so maritu. Allora ùn ùn ponu torrantà cun cunciliazione, è ricurdate - in una disputa, i dui sò sempre culpè.