Cumu si sviluppà i pumati in un serra - cunsiglii pè i vignaghjoli

Se vulete coglie i vegetali in primavera o ancu tutta l'annata, l'infurmazioni nantu à cumu u prugramma in un invernamentu hè impurtante è obligatoriu. Ci hè una quantità di caratteristiche chì deve esse cunsideratu per acquistà una vendita di tomate savurinu, grande è fragante.

Tomate - varietà per l'invernamentu

U mercatu vi rigala una larga varietà di varietà di tomate è i migliori per u crescente in un invernamentu sò i seguenti tipi:

  1. U mandarinu. L'arbureti altìssanu un periudu vegetativu di 90-100 ghjorni. In u raspone pò formate à 10 frutti da u culore aranciu rico, peseghjenu 75-110 g. Sò micca esigenti in cura è hanu un gustu excelente.
  2. "Brush hè d'oru". A durata di l'arburu righjunghji circa 1,5 m. Frutte una di e varietà di u tomu in l'internu, da 9-98 ghjorni. I vegetali u culu-oliu ùn sò micca grandi è alcanza 25-30 g, ma u gustu hè insurbatu.
  3. "Capraghju di zucchero". Usendu questa variità, u rendimentu pò esse ottene u 85-97 ghjorni. L'arburu pò crende à 105-140 cm. I frutti sò stampati in russu cù un tostu crimson. Hè nutate chì dopu a crescita di u pumadoru sò stati guariti per un bellu pezzu è sò bè ​​trasportatu.
  4. "Un dolci raffu". L'alti più altu, cusì l'arburetti righjunghjenu à una altezza di 3 m d'altri. Anu deve alluntanatu è formate dui vignaghjoli. Sta varietà aiuta à acquistà una variità múltiple. In ogni sciccareddu pò esse à 20-50 frutti dolci.

Comu si prisenta i pumati in un invernu?

Vulendu ricivete una rica raccogliosa, hè impurtante piglià in cunte una numeru di cunsiglii per u cultu:

  1. Bettere chì altri, serdi, fatti di vetru o policarbonate, sò stati raccordati per u vernice cultivate.
  2. Pigliate chì in u tempu d'inguernu, per riceve i pumati in l'internu, u cultivo è i care custituiscenu l'urganizazione di u calori, cunsacratoriu supplementu è calanzamentu di u locu.
  3. Hè mpurtanti di sceglie una varietà, preparanu a sughjura è tutti mette in bonu tempu.
  4. Se vi intesu interessate di cultivà un sapori gustu in un invernamentu, da cunsiderà chì ùn pudete micca piantà vicinu à i cucitti è e patate.

Quandu pudete pona u tomate in un invernu?

Hè impurtante trasplantà e piantini in una stanza preparata quandu hè pronta per questu. Questu averebbe eviditu da tali signori:

A capiscenu di u tema - quandu hè megliu per fà pianta in un invernamentu, vale a vintu chì, se a piantina hè diventata grande, poi bisognu di taglià a cima, sguassate i foglie è fate mette à l'acqua. Uni pochi ghjorni dopu, e razzi sò furmati in u so postu. Prima di cultivà, sguassate i cotiedri. Per cresce i casti sani, i caseddi cù e piantini sò primu sò messu in una edizzioni per a aclimatizzazioni di parechji ghjorni.

À quale tempura, ci vole chì poni uvizzati si fettunu in un greenhouse?

Hè ricumandemu chì u trasplante sia realizatu quandu u sole pò calenderà un ghjornu per l'invernamentu per quandu a notte a temperatura ùn cadernu più di 8 ° C. In cunsiderà a quistione di cumu per plantà i pumati in l'impurtante eccu, vi tenete bisognu chì a temperatura di u livellu deve esse 15 ° C. Se u valore hè più bassu, a ghjente ùn hà micca ghjustificatu è morse.

Quantu serà a pianta à i pumati in l'invernamentu?

Cumu hè impurtante per creà prutè ulemente , u pruggettu è di altri prucessi, avete bisognu di a dispunibilità di spazi libbiru per ogni manipulazione.

  1. Quandu selezziunate varietà altive durante a pianta di u pumadoru in un invernu, a distanza dentru i pumati si allora 50-60 cm. Se l'area hè limitata, pudete pona tomate in dui fila o secondu u principiu di l'ajedrezi.
  2. Se vulete cultivà varietà ghjunghje, a distanza pò esse ridutta à 40 cm.

Caring for tomatoes in l'invernu

Dopu à u sbarcatu, ùn ci hè bisognu di sperienà chì i pumati si sviluppanu da elli, perchè senza cura adatta per acquistà una verità ricca ùn solu micca fà. Per fà cresce i casti sani, voi bisognu di monitorizà a temperatura appropritie, apprezzà l'urbe solu. A cura di u pumadoru in un viticulu fattu di policarbonatru o vetru hà macu cumprisu chì passa e cumpagnie in cumpatoghji.

Temperatura in l'invernamentu per un tomate

U pumu sò termofili, è ancu una salda di a tampiratura di a temperatura per elli pò esse fatal. Per quelli chì si intaressi à cresce u boni pumati in un invernamentu, ci sò norme speciale per u regnu di tempurà:

  1. Quandu a pianta hè cultivata in un invernamentu, a tampiratura ci vole à circa 15 ° C è si deve aghjustà.
  2. Quandu u valore à u 25-30 ° C, i pianti di u pumadoru in l'invernamentu sò cuminciati à cultivà attivamente. Per assicurà chì ùn si stende micca in eternamente, hè cunsigliatu per abbandunà e figuri à 15 ° C. Comu u risultatu, u sistema radicali serà rinfurzatu.
  3. Ùn hè cunsigliatu per abbandunà a temperatura sottu à u limitu indicatu davanti, chì i pumati in l'invernamentu si cumincianu à maladie è u sviluppu pò esse.

Soil for tomatoes in l'invernamentu

Hè impurtante selezziunate a terra di u lettu pè i culturi di hortimenti è per questu, cunsiderate parechji reguli:

  1. Per questa cultura hè preferibile à i paisani lustru, in quale l'acidità hè più vicinu à u neutralu. Se u valore hè crescente, utilizate sustegenu sustanzi dissossali, cum'è a cendra o calce.
  2. Giardinari ricumandemu à fà in i ranchiti di u 40-50 cm è ponenu paura o di fermentazione. Dopu chì questu, u territoriu sguassatu hè tornatu à u situ. Note chì a descomposta di sustanzi biologichi libera di dixidi di carbon di carbone, chì hè periculosa per l'omu è ponu avè l'avvilinamentu.
  3. A Terra in un invernamentu per un tomate ùn deve micca cuntenente erbe è larva d'insecte. U tarrenu deve esse chjucu, chì hè impurtante per u mantellu l'umidità. Pudete utilizà elementi di disgregazioni, per esempiu, perlita, vermiculite o cinti. Nota chì u pH avarà da esse à u livellu di 6,5-7 unità.
  4. Un altru tipu di i ghjardinati cunviventi - se i pumati sò stati cultivati ​​durante parechji anni in un locu, hè megliu cambià u top layer di terra (circa 40 cm).

Riegamentu un tomate in un serra

L'addevi pruponenu parechji reguli basi riguard'à l'acquessi, chì ogni ghjurgunatore anu da sapè cumu per cresce i boni boni:

  1. U mètudu di a rega hè aduprata, è l'acqua ùn deve micca ghjunghje à u staghjunata. A prucedura hè fatta da una sana à settimana è ogni pianta deve avè 5 litri di fluidu.
  2. L'acqua di u pumadoru in un invernamentu ci vole à fà in a mattina. Ùn aduprate micca acqua fredda, altri pudete aghjuste a condicione di e piante.
  3. Quandu i pumati cuminciamu a furnisce u fruttu, l'acchianava deve esse addivata è e catene d'acqua sò megliu utilizati.
  4. Dopu d'acquessi, hè cunsigliu per vientiarà a locu di l'invernamentu. Trè simanei prima di cugliera, avete bisognu di riparazione di e piante, chì aiutanu à aghjurnà u processu di maturazione.
  5. Truvate cumu si sviluppà i pumati in un invernamentu, si dettu chì si ci hè una mancanza d'umidità, e foglie nantu à l'arbureghje curdle, è s'ellu ci hè troppu acqua, ci anu aghjustatu pezzi in i pianti, chì pò ancu puderè.

Top dressing of tomatoes in un greenhouse

Per ottene verdura grande, fragranza è diliziosa, hè necessariu un vestitu supraniore. Ci hè parechje funzione chì anu da a selezione è l'applicazione di u fertilizzante per i pumati in l'invernu:

  1. U pumite rispundenu bè à razzi è fogli in fertilizazione.
  2. U 20 ghjornu dopu à u pianta, hè necessariu a realizazione a prima fertilizazione di i pianti. Puderete cumprà imbulighjate speziale in a magazzini, è pudete utilizà sta cumpusizioni: 5 litri d'acqua, 0,5 litri di mullein, 17 g di superfosfatatu è 25 g di frascarli di legno. In ogni tomate, hè cunsigliu per aghjunghje 0,5 litri di suluzione.
  3. Duranti a vegetazione, l'attitudini additivi cù a stessa cumulazione o additivi addivati ​​dumandani dui distribuzioni più 10 è 20 ghjorni dopu a prima. Per a terza volta, a cendra è u superfosfatu deve esse usatu.
  4. In quantu à a pulitura, sta prucedimentu ùn hè micca mandatu, ma se si vulete, si pò esse fattu cù nitrate di calcium.

Gattering tomates in l'invernamentu

U zucchero di a pianta sottu u pesu di u fruttu pò tiltu è ancu uperate, perchè a ligame hè un prucessu indispensabile. U primu fiament di tempu si rializeghja quandu quand'elli sò righjittati à una altezza di 40-50 cm. In questu casu, l'usu di pezzi petali è trisci di tissutu brune. Ci hè parechje manere in modu à vultà un tomate in un invernu quandu si creceranu:

  1. À questi di legnu . À quasi ogni tomate, u cuntestu hè impastatu, chì u zucchero hè attaccatu, chì deve esse ghjustu. Fate questu in u mità è cima.
  2. À u trellis. Stu metudu ùn hè micca assai cumunu per un invernu, perchè in a maiò parte di l'abitudini sò limitati.
  3. Per filu o ferru. Truvate cumu si sviluppà i pumati in un invernamentu è cumu per attache elli, ùn pudere micca missu nantu à l'opzione più preziosa. À a cima di a struttura, hè necessariu piglià un filu, à quali forti ligami anu aghjustatu è à elli si mette l'arbureti di u pumadoru. Giardinieri recettanu usu di metudi cunghjunati, per quessa, attache u filu micca à l'arbulu, ma à i ghjoculi è dipoi, sughjate u troncu.

Cumu vistutu i pumati in l'internu?

U prucessu di sguassà e cattivi innecessariu prupone assai persone assai dubbiti. Ci sò parechji cunsiglii di cumu di trimiglià in u vitale, chì rispunderete tutti i dati di interessu:

  1. Prima hè bisognu di identificà currettamente u figliastru. Ancu s'ellu hè chjucu, hà surtite. Inoltre, u stepson hè sempri situatu trà u troncu è a basa di a foglia.
  2. A rimolta hè fatta secondu ciò chì a longu di i scalinati seranu 3-6 cm, ma micca più. A pezza di sproutsi extra hè necessariu à una distanza di 1-2 cm da a so basa. In cunziguenza, ci sarà un cattivu sito.
  3. Un sapè cumu si sviluppà i pumati in un invernamentu, vale a dicerà chì hè impurtante per eseguisce u prufilu in tuttu a vita di a pianta per diretta a forza per attache è rimesse u fruttu. Fate finu à 11 ore.
  4. Hè impurtante de cunsiderà chì u figliastru, situatu sottu à u cepu superiore, ùn pò micca esse eliminati. Dopu a prucedura, i prugne tisani hè pruibitu.