Mel Bee hà realizatu l'operazione, distruzendu u tatuu cù u nome di u so ex-maritu

Melanie Brown, di 42 anni, fighjendu di u so maritu tirannu, principia una nova vita. Per annunzià l'horrorsi di u passatu, u cantante scumpigghiau arcuni di a pelle cun un tatuu fattu in onore di ellu.

U Metu Radicale

Melanie Brown, chì in u marzu, pigliò i zitelli, si abbanduneghja Stephen Belafonte, parlendu di bullying, attacche è abusivo sessuale, chì soffri per parechji anni.

I ricordi l'ex esposizione anu firmatu l'accordu, avendu scoprutu sottilii finanziarii è una questa di tutela di tutta a Madisson di 6 anni di età. L'antica solista di Spice Girls fineru sordi senza libertà è decide di sguassà l'ultima memoria di Belafonte chì era nantu à u so corpu.

Per esse senza un amare in amore, Brown fici una inscritta nantu à u so corpu, chì si trova nantu à u so nomu nantu à u pettu:

"Steven, u mo core hè tòiu, finu à chì a morte sò micca parte".
Melanie Brown è Steven Belafonte

Dopu chjappu di amatori i tattoos, ùn hè più rilevanti Mel Bee, avendu ricusatu longu proculu laser, andavanu à u circhulu chì dumandate à rimbressà da u so corpu u nome di Stephen. Dopu l'anesthesia lucale, un pezzu di pelle cù una insulta in oculazione hè stata sguita, ma l'interventu circhendu l'imposizione di 13 suturi.

Scar in u corpu

Melanie hà digià annunziatu cù rapprisintanti, furnisce e ritratti di u tatuu nantu à u so corpu dopu l'operazione. Durante l'intervista, hà dichjaratu:

"Vuliu chì u tatuu per esse spusonu per cumpagnie u capu finali nantu à relazioni tossichi. Averaghju chì l'assenza di u nome di Stèttu nantu à u mo corpu ùn saldine micca da u mo ricordu di i memorii di a viulenza domestica chì sempre vi mantene cun mè.
Leghje ancu

L'utilizatori di a reta di guessing, chì si apprezzà à u principiu di u tatuanu di Mel Bee.