Giochi per cuccioli

U cucciolo di crescita pò esse paragunatu cù un zitillù piccatu, insistendu sempre dinò. Saldita sola, certamenti ghjunghje l'intrattenimentu trà l'uggetti di a vita d'ogni ghjornu chì pigliarà l'ochju. A slippers è pezzi di mubilai stanu intactu, criatori di cane ricumandemu di usu di u zitellu à l'indipendenza. Per aiutà à vende cumpagnie di ghjoculi per cuccioli, u megliu chì pò esse senza dannaghju à a salute, muzzina e ruffle, masticà è utiliscia per i ghjoculi, persighjenu à l'altru.

Cosa ghjoculi ùn cibo micca?

U ghjocu hà bisognu à currisponde à l' età di u cane è di a so grande dimensione. Dopu tuttu, un gran babbu facili purtassi un picculu objeto, è una piccula ùn ponu accade una grande parte di vistimenti in bocca. Per un passatu cumminciu, ogni tipu di plaques, discu è altre ghjucate per uportu chì aiutanu à sviluppà è mantene u tonu musculu sò adattati. Per ùn abituà un cane per piglià l'ogetti affucati in a so bocca, hè megliu di ghjucà fora in u clima secu. Hè sicura chì piace u collu o cordone, chì pudete ghjucà sè stessu o cù u patrone. Questi articuli sò ideali per a furmazione, ma l'utilizanu megliu per cambià i denti.

I cani à ogni età sò piaceru cù pezzi, cateni è arancidi fatti di poliester, gomma, tessili o gomoriticu duppule è di longa durabile. Parechji di elli, duranu a diversione, rinfriscanu un respiro è massaggio in i cammelli. Cumpitendu anu parechji articuli ordinali per i zitelli. A cosa principal hè chì a petite ùn pò micca muzzicà e pezzi di elli, chì, senza esitazioni, manghjaranu. In una manera cusì necessa per avvià à a selezzione di pilche. Ci sarva cunfidatu in a bocca, ma esse abbastanza grande per sforzià.

Rari, chi propiu di pruprietariu ùn ùn compri ghjucarii ghjoculi per cuccioli. Hè preferibile per avè preferitu i prudutti di materiale di pelle corto, avè esaminatu previamente a forza di costi e tessili. Uni d'elli anu una relazione, chì quandu incalfate sustituisci u calevule cù un pad calenzimu.

Ogni ghjocu hà u so ghjocu favoritu. Se vi vede chì hè abbia, rimpiazzà a so nova. I sostitu periichi rimettenu l'interesse in i cose antichi, dapoi ch'elli ùn sò micca assai.