Fergie hà ingradatu chì hà patitu da l'hallucinazioni

Singer Fergie hà ripetitu annunziatu nantu à a so addiction di droga in una ghjovana età. Un ghjornu, ricurdannusi stu periculu difficiule, Fergie hà compatu a droga cù u so sposu, parting cun quale ci pareva a so decisione più difficiule in a vita.

Ma in una di l'entrevista, u cantante hà avutu i dettualisazione di u so passatu duru:

"Eiu a vèrgine di a tinnenza è sottu a influenza di psicosi. Drogini sò cunfunditi u mo spiritu chì l'alucuzione sò diventati a mo cumprati di u ghjornu. Ùn pudia micca eliminà di elli. Finu à quellu momentu, mi paria ancu chì i drogu sò sempre divertitu. E solu dopu chì ricivitti riunite per fà drogherie illecita, l'alucinati parava per perseguitore. Ma aghju aghjunatu per tuttu ciò chì m'hà accadutu à mè. Allora aghju amparatu chì avete bisognu di crede in sè stessu è sperenze per u megliu. Dopu tuttu, dopu avà ridesi di l'addiccione, u mo mente spiegata, è aghjunghje quantu hè ghjustu à vivre liberu.

Fighiosa donna

U cantante aspira chì, cù u so esempiu, vede pè vede à i persone chì i medicini causanu maleci irreparabbili è aiutanu à micca di cummattiri e sbagliati. Fergie pari di cunfidenza, anche u fattu chì in u vaghjimu di questu annu, dopu anni di matrimoniu, hà partitu u so maritu, Josh Duhamel.

Questa distazione sottupostu pisanti, ma dinò in u travagliu è cura di u so figliolu di quattru anni, ma hè smog degnu di risistiri l'altru colpu di a destinazione.

Leghje ancu

E, datu u passatu difficultu è u fattu chì Fergie ùn hè micca teme per parlà di e difficultazioni ch'ella hà sappiutu, unu deve cunniscenda chì hè una donna assai valente è forte chì ùn solu ùn hà micca teme di difficultà, ma hè ancu risulente à l'altru.