Kara Delevin è altre stele sò amparatu da i paparazzi

Stelle ùn vole micca sempre esse ricunnisciuti è entra in l'lenti di i fotògrafi. A volte ci anu bisognu à scrive da i ghjurnalisti importunate.

Ricertamenti, avemu dettu qualcosa chì Naomi Campbell, di modu di shopping in New York, hà amparatu sottu un poncho, issa decide di ghjucà à scopra cù i paparazzi Kara Delevin.

Sottu u capicucuri blu

Un modellu britànnicu famusu hè statu vistu d'ayer à l'ariaportu in San Francisco. Malgradu a bella apparenza, a zitella ùn vulia micca esse fotografiatu.

À u so capu Kara mancu un gaddinu azzolu. Treau u so capelli brillanti è si scupria a faccia sottu.

In questu momentu Delevin scritte mobile. Appena, a chjamata era impurtante. Hà furzatu u supermodelu per esce da a oculte, ciò chì avà subbitu apprufitté di i paparazzi.

Leghje ancu

A cuspirazione di e stelle

Hè nutatu, u caprettu di Delevin è u poncho Campbell ùn sò micca i cose più spiciale chì anu utilizatu celebrità per difende di a stampa.

Leonardo DiCaprio, avia avutu manciari pizza in l'aria aperta, amparò a so faccia sottu una maschera di plastica. Avanzatu, l'astrattu amparò sottu un ombrello.

Alec Baldwin hà decisu di ghjucà u rolu di un ghostu è oculonu sottu una carta di terri, è Jared Leto, usando a cammisa di tela, diventò un beduvanu, campatu in u desertu.

Shia Labaf, noteu di a tenda chì era stata guardata da i ghjurnalisti, dumandò u casu per un tisorigliu è pigliò un saccu di carta è hà fattu dui burbe. Allora l'attore avia un discuplicatu cù a so testa è si n'andò in casa.

Orlando Bloom ci piace à impegnà una motociclista è spessu tissu sutta un cascu.