Manty in una caldera doppia

Eppuru chì i mantas sò assai abbastanza chjamati grande khinkali, coguanu cum'è criatu khinkali ùn vene micca precisamente da a talla, ma dinò per a tenerezza di a massa. A suttilità principalu di a cucina khinkali hè steaming, grazie a quale l'aghju piscia limite tutti i zucche di carne da u riposu è u pranzu ùn sia autenticu. In questu articulu avemu a parrari cose cumu preparà u manti in una doppia caldera, acquistà cù e ricette classic è e variazioni nantu à u tema di l'altri pòpuli.

Manty hè ricetta in una caldera doppiu

U nostru amici cun un pranzu incridibile basta cù a so variazione autentica. Mancu appetizing and suculenterà in una pasta fina sò tradiziunati cun un stuffing of mutton è gras fatu, ma se l'ingredienti classic per u rimplamentu ùn puderebbenu trovi - sustitùtinu cù una mischia di carne è carne grassa.

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Prima faciamu a prova perchè per fà fà più faciule e moltu più affucare, devia esse rimessi dopu à imbulighjà un minimu di 20 minuti.

Dopu avè cernatu a farina, mischjà cun un bonu pezzu di sal marina è vogliu nantu à a tavula o in un colpu profughu. In u centru di u muntagnolu facemu un "pozzu" in quale avemu fattu un ovu è fate in acqua carenu calde. Aglutinà gradualmentu a farina da i canteri, aghjunghjendu a massa elàstica e densa, trasfurmà è si vanu à reste.

Pigliemu a carne piccata per u macchino à a carne è di u kurdyuk è a ghjustu generale di salinu è pimentu. Agghiunce i cipolle piculati à a carri.

Piglia a pasta a un spingu di un milmuetru, dividite in e squadre (circa 12x15 cm) in u centru di ogni ghjornu chì si spargeru nantu à una culloca di carne di terra. Avemu i pruteggiate l'edge di i mantelli cun un envelope, è aghjunghje l'inturni di stu casu nantu à l'altri.

Canti di cocre manti in una caldera doppiu dependerà di a so tene, cusì mantas cocculati d'accordu di sta ricetta sò disposti nantu à l'acqua fervente durante 40 minuti, cù l'ùtre chjusu per ellu stessu.

Mantisi lussani in una caldera doppiu

Ingredients:

Preparazione

Dopu calentaiu una petite quantità di oliu vegetale in una padedda, fritthebuli cù a cipolla finu à oghje. Quandu i ligumi si sò abbuvati, fate mette à un pianu, friddu è cunglite cù carne picchina. Sazziona sò aghjustati à u gustu è à u desideriu, ma i principali - salinu è pimentaru novu moltu - duveranu esse prisenti in u pranzu senza fallimentu.

Rolla a pasta in una strata fina è distribuisce u riposu in a so superficia. Fate a pasta in un rotulu è tagliate in fette di 4-4.5 cm. Pusitu ogni chè quattru pezzi in un vapeur tou di u multivariate è cocilu per un paru di a meza ora.

Manti turca: ricetta per coccia in una caldera doppia

Ingredients:

Per a prova:

Per ripiendu:

Per a salsa:

Preparazione

Farta di mele, cun saline, uovo è di mantellu (40 ml), trasfurmendu pocu 125 ml d'acqua calda è amma suletta, ma micca peghjanu a massa, dividite in quartieri è mette ognuna nantu à una solu prufessiunale sottu una bagnu facia per 20 minuti.

Per a carne piccata, combina cappie fette cù l'agnellu è u foglie frescu, agghiunciu un salottu.

Dopu calviu l'oliu chì resta, fretce u paniu è l'agliu per mezu di u minutu, poi pusau u pumati è aspettate finu à ch'elli si mette in una salsa grossa.

Rola a pasta, dividite in squareschi, pusendu u riposu in u centru è pugnene a bocca. Furmà i mantelli per un paru di 15-20 minuti, è poi pone à un pezzu è pour a salsa di tomate è a crema agria.