Oggetti di legnu cù i so propria mani

E benedizziunate banche di lignu cù i so propri mani sò un elementu indispensabile di u decoru di u giardinu , pudendu leghje un libru in privacy o passanu à tempu cù l'amichi. Sò una parte indispensabile di verandas, arbors , picnic places. Giardini, banche è bancu fatti di legnu, fatta cù i so propria mani, assicurate bè immubiliati da e manciari, fiori, in una pianta di petra naturale.

Cumu fà un bagnu di giardinu da un arbre cù i vostri mani?

Per travaglià avete bisognu:

  1. Un disegnu di a futura tenda hè tutta, i slats per i patti di l'uparu sò tagliati cose da u calculu. Dui prugghi di supportu di side supporti sò assemblati. Scopre u rolu di i ghjambi è l'impetu sottu u sediu è a volta di a struttura. Tutti i lamaghji nantu à i so stati miridiunali sò pegati è strappati cù viti autumudici (dui per ogni nuddu). Stu tipu di stallazione serà forte.
  2. Seis pezzi per u sediu è tornanu sò cut.
  3. In i borsi sò sbagliati per i viti autoccupanti.
  4. Ci hè un postu, da un sustegnu. I fugliali sò pegati à a cola è fugliate cun venti. In u sediu, quattru piani sò muntati cù una distanza annantu di l'almenu 3 mm. Dui pannelli sò fastened à l'après.
  5. A fine di a stallazione, una cruciverba in u centru di u sediu è un spiacciu sò sbagliati à u bancu per rinfurzà a struttura.
  6. U bancu di giardinu hè prestu. Pudete a pintà à a vostra discrezione.

Un banc fattu di lignu per un giardinu, fatta da sè stessu, diventerà un locu predilettu di a solitude o di rilassazione in una bona cumpagnia nantu à una lenza di paese. Hè praticu è faciule fà squparate in ogni locu in u paese. Per fà micca sè stessu ùn hè micca difficiule, ancu cun un minimu sete di strumenti.