Honey centre


Auckland hè famosa micca solu per i so musei. 40 km à u nordu, una manighjera di una stonda di a cità, si trova Centru di miele Oakland. Circundente hè a famosa famosa per a fabbricazioni di u furmagliu in pa Quandu a pianificà à nantu à una tastanza di u furmagliu, ùn si scurdate di vede à l'abi.

Storia di l'ocurrenza

Centro di miele Oakland hè natu in u principiu di u XX sèculu - in u 1922. Una famiglia lucali di apicultori chì anu cridatu Fontaine hà decisu di creà un locu interessante chì attrae i turisti in questa zona. U Centro di Miele prestendu prestu in a Nova Zelanda , è u bastimentu di Fontaines hà cullocatu u circondu. Per espansione u largu di clienti, hè decisu di custruisce una cafe di meli, è poi una piccula magazzina especializada in a vendita di vini di frutta.

A basa di u centru di u meli hè u melatu d'alta qualità. U pruduttu ùn hè micca cusì, ma chì l'abillante cuntene u più grande di l'abi in Nova Zilanda . Meli gustoso è fraganti invariabilamenti attrae micca solu i turisti, ma a pupulazione lucali.

Chì pudete fà?

In l'Auckland Honey Center, puderete sorte di cazzo. Hè quì hè un incridibile parechji varietà. Particularmente famose sò Manuka, Pokhutukava, Revareva, Tavari è altri. Quì pudete cumprà micca solu u meli, ma ancu parechje droghe annantu à questu cù l'addunione di altre prudutti d'apicultura:

U Centro di Miele d'Auckland hà una basa di capacità d'alta qualità. L'apicultori prufessiunale pò cumprà l'letteratura speciale, l'equipaggiu per u travagliu in l'apiario, acquistà una spaventenza di travagliu cù l'abi, è ancu avè studienti avanzati di formazione.