A Biblioteca statica di Victoria


A Victoria State Library, a biblioteca di Victoria, hè situata in u centru cummerciale cintrali di Melbourne .

A custruzione di a biblioteca statistica più numerosa ocuva un blocu tutale è hà parechje salotti di lettura. U più famosa hè un spaziu uttaedda ampla cù un diametru di 34,75 m, chì in u mumentu di a custruzione in u 1913 fù a più grande sala di leghje in u mondu. L'internu di a bibliuteca cù sculture è carpinteri massivati, cù una piccula galería di stampa richiamora a scena di u palazzu di un aristocraticu britannicu. A Bibbiuteca Statale di Victoria hè un grande centru d'infurmazioni informativa chì offre i so lettori più di 1,5 milioni di libri è 16 mili perjodichi.

Storia di i fundamenti

In a prima mette di u XIX sèculu, l'impresore parevanu unu dopu l'annu in Australia. A crescita di a populazione di l'infurmazione hè criscente, i ghjurnali sò stati fundati unu unu à l'altru, a circulazione di e furmazione è a fiction hè creatu. A pruposta di fà una biblioteca publica in Melbourne hè vinuta da u guvernatore Charles La Trobe è u Supreme Judge Redmond Barry. In u 1853, u cuncorsu per u megliu disignu era annunziatu, chì era guadatu da l'architettu Joseph Reed, chì hà avutu prima spirantata in u cuncettu successu di l'urbanizazione. U custruiu di u bastimentu in u strettu stilicu classicu durò di u 1854 à u 1856. A dispusizioni di i primi visitatori di a biblioteca era solu 3.800 volumi, à pocu tempu u prugramma di a biblioteca si cumprinneru. Per parechji anni in un edifiziu cù a biblioteca abitava u museu di a cità è a Galleria Nazionale di Victoria, dopu si trasferinu à altri edificatori.

A bibliuteca di Victoria hè ghjorni

Oghje a Bibbiuteca Statale Victoria hè una istituzioni multifunziunale chì ùn solu ùn riceve a literatura necessaria, ma ancu cammendu in Internet, chjama cù l'amici è ancu ghjucadore di ghjustizia (per i ghjudici di ghjudizii ci sò camere cù e speciali). U tribunale hè straccatu sottu à u tè, una sala di legenda supplementu hè urdinatu nantu à questu.

Millares di residenti inquisitivi di l'Australia è i turisti aspetta à a biblioteca per vede cù i so ochji di i diari di u famusu Captain Cook, è ancu di e inscrichi di John Batman è di John Pascoe Foaker, i fundatori midicali di Melbourne.

In fronte di l'entrée principal hè un coghju verde è u park d'sculture. I fundatorii di a bibliutrice sò immortalizati in a petra, Redmond Barry (1887) è Charles La Troub (2001), un pocu più forte a statua di San Giorgio vindu u dragone (l'opira di Joseph Edgar Bohm, 1889) è l'sculture d'Joan d'Arco, una copia precisa u famusu monumentu parigine di Emmanuel Framia (1907)

In u 1992, prima chì a biblioteca hè stata un spaziu architetturale impurtante di l'autore di Petrus Spronka, oghje unu di i monumenti più insosiche in u mondu. Ogni ghjornu à u pirou davanti à a biblioteca, pudete vede l'assicurati di l'uffizii vicinu è i studienti di l'Università Tecnulogica, chì piglianu i so vacanze è cene per a socializazione o lettura. Dumenica à i mura di a bibliuteca, foru oratorii sò sfruttati, induve ogni participant pò parlaranu bassu nantu à ogni tema.

Cumu ghjunghje?

U bibliutettu hè chjucu trà e strade di La Trobe, Swanston, Russell e Little Lansdale, un 5 minuti di l'estazione di ferrovia. Per viaghjà à circà a cità hè convenient à utilizà tramu 1, 3, 3A, u marcatu hè a intersezzione di La Trobe Street è Swanston Street.