Dakota Johnson nantu à a fine di a triluggia sensibilita, u so rolu novu è u dispunibule di "informale" per u glossu talianu

Invece ancu chì Dakota Dakota hè stata nutata è criata in famiglia di artisti famosi di Hollywood, finu à pocu tempu, a zitella avia una vita modesta è sclusiva, hè filmata gradualmentamenti in u cinema, è pudia caminari pi la strata in silenziu. Tuttu cambiatu in tutta la nuttata dopu l'acclamatu "50 sfumature di grigia". Avà u figliola di Don Johnson è Melanie Griffith, a grandi Tippi Hedren è a figliola Antonio Banderosa, ancu in u café vicinu, viaghja per a multitùdine di fanne chì vulianu acquistà u sefi riccu cù l'stella. À u colpu à u colpu di a gloria di una ghjovara stella avarru micca per istante.

E cunsicenzi di u trionfu eròicu

Tutti i roli di u passatu in a filetta anu avutu à stazione è avà tutti ùn sò interessatu solu in i dettagli di filmi una trilogia scandalosa, a relazione cù un partitu in a film è, sicuru, a vita persunale di i caratteri principale:

"Parechji sò interessate in a nostra rilazione cù Jamie Dornan allora è fora di a corte. Allora, avemu solu una novella nantu à u screnu. Fora di u bastimentu, i relazioni sò sviluppati in modu diversu. A voti avemu un oghjelle tutti l'altri. Quandu si sparghje in such scenes franca, l'attitudine di u to cumpagnu hè di grande impurtanza. A fiducia è l'intaressu mutuale sò assai impurtanti. Nantu à questu sensu, avemu tutte sse cose perfetta. In una di l'entrevista, Jamie hà dettu chì sò per ellu cum'è una surella. Mi piaceru. Si hà cumportatu cum'è un carillu veru, dopu l'aghjustu, per esempiu, una scena di scatula, hà datu perchè una manta prima. Questi dittagghiate avanti insignificanti sò assai impurtanti. È per i più curiusi, vogliu aghjunghje chì Jamie hè maritatu è cuntentu in u matrimoniu. In quantu à a mo vita persunale, in seguita "50 sfumature", sicuru, facia u so propiu rijustimentu. U mo sposu Matthew Hitt ùn pò accettà tutte e hype è chì ùn vulianu sughjurnà à l'epicentru di stu eccitazione, decide di sù ghjuntu. I prossimi prossimi di stanu solu. E e relazioni cù u sessu oppostu ùn anu aghjustatu micca. Per esse onesto, stu prughjettu hà fattu un tipu di teste. A strada, u zitellu chì si trouve prima à Matthew, m'hà dumandatu di sparà è dedicà tutte a crescita di a Cienziologia. Avà ùn àbbia micca cridutu, ma eranu cuparti di dui anni. Fortunatamente, u trilogiu hè finitu è ​​u mo core attuale ùn hè nunda di preoccupariate, ma ùn ùn preoccuppa micca à tuttu. Aghju introduciutu pocu à Chris à u mo babbu, è hà aprite a mo scelta. Tutti sò sbagliati, spessu cunsulteghja cun mè è cù i so amichi, aghju trovu una lingua cumuna. I, in generale, per una relazione longa. È avà hè listessu gravu.

Stallazione in u stilu di "retro"

È pocu tempu a brillantina Dakota hà apparsu nantu à a tappa di a Grazia italiana in vistimenti di i novi cullaburati di u couturiers di u mondu di u mondu. L'autore di a sessione di ritrattu originale retro era u popularista fotograficu secular è a Direzzione Gia Coppola, cù a quale Johnson hè familiar da una età curretta. Sicondu l'attrìzia, Gia stava appiccicatu davanti à un pianu novu novu, quandu s'hè cunnisciutu da u so travagliu è hà spertu u talentu di u famusu artistu:

"Avemu cunnisciutu à noi chì eranu ghjovani, i dui criscenu in A Los Angeles, avemu spinciatu in i stessi circondi è ei dui anu interessatu à u cinema, perchè prima di l'ùacchi avemu avutu u megliu esempiu - i nostri genitori. Anu avà, strangely enough, ùn hà mai hà travagliatu. Questa sparghjera hè u nostru debutu cumuni. È vogliu dì chì stu prughjettu era un scuperta per mè. Gia incredibile delicatamente sente l'intrusione è l'emozioni, è spettamente l'hà prescrittu riguardu à tutte l'lens di a so càmera. In i so opiri, a trasfurmazioni di a rialità cun tutti i sensi hè traccia è hè stupente. Inoltre, li piaci à pruvà cù l'estensi, ma in a so presentazione informale sottumessa perfetta ogni dettu, senza mancà i mumenti più delicate è, per via, l'altri ritratti perfetti sò uttenuti.
Leghje ancu

Da u eroticu à orruraghju

Ritorna à u tema "50 sfumature di grigia", l'attrìlla admite chì dopu un prughjettu scandaluoso per esse u so prufessione maiò senza retrocede à l'experienceu passatu hè abbastanza difficultu, àppellanu, avà parechji diretturi crede chì quest'impieppu pò prevenza à Dakota da ghjucà di caratteri seria in u filmu . Invece, contru à l'estereotipi urigginati, u direttore italianu Luca Guadagninu ùn vede micca impedimentu per travaglià cù a musa erotica recientemente didicata è pocu pocu suggeriu à Dakota u rolu in a nova film "Suspiria", chì serà un remake di l'horror di Dario Argento 1977, chì hè divintata una pelicula di culte di pelle è marcatu da l'Academia Americana scienza ficiru dui nominazione:

"A sincerità, a filmazione di sta film ùn era micca piacevule. Ogni emozioni di ghjornu, emozioni forti sione. Per una banda, era un prugettu stressfulu, ma u pianu attuali era assai interessante. I, cum'è attrice, hà ricivutu una satisfacione incredibile, anche tutti i prucessi ch'e aghju avutu per sopra. Aviu assai piacevule per travaglià cù Luca Guadagnino è aghju aghjustatu per quellu rolu. Pensu ch'ellu m'hà fessi crescita non solu cù professione, divinni una persona più addulurata ".