A pie de cereixe

Per affucà un pezze perfettu, ùn avè micca bisognu di tanti ingredienti, tutti di a lista di prudutti di prezzu è boniali. Ci hè di circa 15 minuti à ghjustificà a pasta, è da trè quarti d'una ura di più per a furmazione. È dopu à una sola ora pudete furnisce u tè o compota, ciuci è serve, per esempiu, cù un pastu ghjuvendu di ciliegia.

Se si c'è kefir

Sè i prudutti di lattice fermentatu in u fretu chì ùn vulete micca beviatu, pudete campà, per esempiu, una crucciera veloce cù ciliegie o iogurte o yogurt.

Ingredients:

Preparazione

Per affucà un pastellu grùassu cù un cherry frescu, prima preparanu e raghji: avemu da scrive, lavamu è scumpressate l'osse. I Ciliegie sò trasfiriti a un tamarzu, perchè l'eccitatu di u ghjacqua drena, altri u pezzu ùn sarà micca risuscitatu. Sì i cilieghi sò congelati, sfrostate è lasciate nantu à un pezzo. U bagnu cunservatu hè immediatamenti rimessu à u colatore. Oghje sò sbagliati in un tavulinu, salitu è ​​sbagliatu, in porzioni, trasfurmendu u zuccheru finu à i grani ùn cessate di sentu. Dopu quì, pour kefir, mischju cù soda. Sì avete usatu pienu di puddastru o pienu di puddastru, hè megliu aghjustà à a farina. Muck, sicuru, cernice. Questu hè necessariu, è chì a basgiu ùn sia micca in la pasta, è chì u pastore sera magnificu. In porzioni, in 3-4 pranzii misciamu a farina. Assicuratevi chì ci sò micca lumps. A forma (hè megliu per utilizà un distavule) hè ridette di u baking paper e butter. Scappi a pasta, distribuiammu a ciliegia. Stufa à una temperatura di 180 à 200 gradi.

Sì assai calda

In l'estiu, certi amanderi cumprenni in i cateni di vendita un pruduttu semi-pruduttu - una piezzu di cereixe di crucciare chì solu deve esse furnitu in un forno di micru è un furnu. Ùn risicate micca a salute di i carchi, assai più faciule, più prezzu è, più impurtante, hè più utili per preparà un pastellu grùassu cù un cirasa in u multivariate.

Ingredients:

Preparazione

Scumpredemu u oziu in prutini (i frutti in u locu per 10 minuti) è anziani, lascendu nantu à a tavola in a tazza. In i pezzi bisognu, ghiacciule i protezii à i cimi più impurtanti, dopu adiacenti - in 3-4 st. cullienu aghjunghje zuccaru, cuntinuannu a prucessu di furmannu. Scalfientà a villeillina, fate tagliate è vitti u vitale. Farina siftjata. In i 2 tbsp. cull'oneghjunghje arrè mandre bacchi, u restu in dosi agghianate in pasta, utilizendu una cullette o spatula, perchè chì a pasta ùn piace micca. Avemu a lubricate a tazza di l'oliu multivarachje, fate in una parte di a pasta, mette i ciliegie, pienu a pasta restante. Opissenu u modu "Baking", u timore deve esse settore secondu u mudellu di u multivariale - per 40-55 minuti. Dopu quì, avemu pigliatu u nostru pezzu di pezza veloce nantu à u pianu, a ricetta pò esse aduprata per fà un pezzu cù i rubardi è l'alberti.