Jucati didattichi cù i so propriu mani

Pudete acquistà cù i figuri geomettichi di u zitellu cù l'aiutu di ghjoculi didactichi simplici fatti da sè stessu. Cù l'aiutu di elli, per esempiu, hè facilitu d'insignà à un zitellu per distinguish e fonnu cunnessu i figuri geomtrici basilichi nantu à i culori. Fà dispostu di ghjocu didacticà cù i so propria manu è simplici. Pudete fà un mosaicule geométrico cù schernu di rag raggiuni. U ghjocu hè bonu per i zitelli di l'età in istruzione junioru è media.

Cumu fà i vostri ghjocu didacticule propria?

Stu ghjocu simplicu pò esse fattu indipindente in parechje azzioni. Prima, avete bisognu à piglià uni pochi servitori di diversi culori, appriccià un cerculu di lapis, quadru, rectangulu è triangulu nantu ad elli.

Sicondu a figura, cutà i figuri.

Pudete utilizà stensilite per questu, è ùn pruvate micca di u vostru propiu.

Allora u cuteddu geomtricu ci anu aghjustatu è dà u zitellu à pusà in i frames ricivuti da i servitori, mentre selezziunate micca solu a forma, ma ancu u culore, è pudete ancu cullà un mosaicu multicoloured. Did. U ghjocu cù i so mani pò esse fatta cù i zitelli.

In u gruppu più ghjovratu è mediu, un ghjocu sviluppa bè a capacità di sceglie è appartine forme geomitrici, studia è a distingue. U zitellu aprende è ricorda culurite. U jocu perfettamente sviluppeghja a lòggica è l'habilitati motri di i dete.

Ludoni per a correzione di parlà

I ghjochi didattici logopedichi cù i so mani sò usati per i zitelli cù difetti di parlà in u gruppu primariu è in i primi corsi primaria.

In casa, pudete fà cù u ghjocu ghjocu didacticu "Autunno" da foglie sece d'arbuli è carta culurata. Per fà questu, avemu bisognu à piglià 3 lamini A4 bianchi, appicca una carta di colore di carta nantu à elli, fendu aghjunghje stampetta è lettere, cum'è mostra in a stampa, per un sciccareddu di u ghjocu, è cola ancu un scrusciu arbitrariu di carta culurita. U scopu di stu ghjocu hè di automaticamente l'impegni di a lettera W è in i Silabali.

Step 1

Oghje hè vinutu è tutti i pratosi chì sò in u boscu sò stati cun foglie caduti di l'arburi. Sapete cumu si u sapellu? U pruduce u sonu "wi-sh-uh", scaccià e foglie in u prucedimentu è pronunzià u sonu di u piovulu. Pudete suggerisce quandu u so varmentu, primu chjucu, è veru, è l'ultimu uceanu.

Step 2

Oh, è quanti camini di foresta, chì ghjocanu in qualcosa folla, ci vole à sguassà. Sweep the path first with leaves marroni, then with green ones, etc. Senza ùn scurdate di parlà u sonu di u piovulu.

Step 3

Tutte e foglie sò apilati, ma u nostru rimbionu hè pocu cumu è nantu à quellu scatterate e foglie sopra i camini. Fate una canzone per u caminu è canta per un capelli: "Shcha-shchu-shche-shchu". E dopu à ghjucà in u spaziu, bisognu di purificà i vostri voi è reciclarle e foglie, è cantà una altra canzone à u lavu: "yet-yet-ush-echch".