Giochi per l'acqua

A maiò parte di i figlioli anu circà capunanzu per un baño di notte. Audièntu u sonu di l'acqua in u bagnu, prestu andà in corruzzione in anticipazione di un passione divertente è piacevule. Ùn l'ultimu rolu hè datu in quelli ghjucassi di ghjuvanotti per ghjunghje, chì in una larga varietà sò issa rapprisentati in a maggioni di a magazzini chì vende beni pè i babori. E ancu se u so zitellu ùn hè micca pertendu à l'amatori di i prucessi di l'acqua, ghjovani di bassa pò atraparà in l'acqua e purtarli bellu un tempu. U duminiu di a mo mamma hè di avè u tempu di lavà i so capriccioli.

Una varietà di ghjoculi per a natazioni

L'assortiment di ghjoculi mudele per u bacinu in u bagnu è maravigghiusu per a so diversità, ancu e mamma è mamma, è chì parra di babies curiosità? Sò capace per cambià i so culori, toli, carburanti, pruduce sonate interessanti, afflittu è realizanu diversi funzioni. Ci hè ancu ghjoculi per l'amatori nascini, perchè a quistione di l'età à quale miglià si pò esse dati in u bagnu, sparisce per ellu stessu. U zitellu da u principiu ùn devi à teme l'acqua, shampoo, spray, se elabure u ghjocu.

Per i figlioli più chjucchi, hè megliu aduprà ghjoculi di gomma per u bagnu, chì ùn pò micca esse fiatu. Ùn ci discu, perchè u zitellu ùn hà micca bisognu di circà l'acqua. L'ànghjuli ludari, l'animali petitsi grazii, i vittimi - quì hè ciò chì voi bisognu di un bagnu funti. Hè cchiu cumplicatore per cumprà parechji ghjoculi per a natazioni, induve tuttu hè digià necessariu per un ghjocu divertitu è ​​cusimante. Di solitu esse sette tematichi: legumes-frutti, animali, paesi, pesci, ecc. Babori chì ùn sò micca capaci di mantene in i manichi di l'ogetti, pudete cumprà ghjudizii musicale per u bagnu. Puderanu esse situati à i lati di u bagnu, perchè u zitellu, finu à i bacchju, sèntenu a musica agradable.

Per i zitelli chì ponu esse site nantu à u so propiu, pudete furnisce ghjente in paese à stallà - una varietà di cubi lògichi, kits di pesca, libri cù un cambiamentu cambiante, mini-funtani, molti d'acqua è più. Qualchese u casu, l'opinione di u zitellu deve esse pigliatu. S'ellu ùn piace micca a presenza di jucuri in u bagnu, ùn lasciarà micca. Un pocu ribellu tira ghjucatu fora di l'acqua. Ùn preoccuvate, à u tempu u zitellu stessu ti dumanda à vultà u vostru tesoru predilettu in u bagnu.

Stuccu di ghjoculi à u bagnu

Cum'è i ghjoculi ordinali, i ghjucarii per ghjunghje ci volevenu guardatu in un locu. A diffarenza hè chì i casali ordinariu per questi scali ùn sò micca adattati, perchè dopu a natari cù elli, l'acqua scorri. Per questa mutivu, u ghjocu di cuntinuu in u bagnu duveranu esse acquistatu spiciale, cù un basso doppia, perchè ci sò agudosu per drenu. Una altra manera di fassi guardari ghjucarii in u bagnu hè un morsu di nylon. Ùn hè bisognu di cumprà stu accessori. Questa messa per i ghjucassi in u bagnu pò esse facilmente faciule da a manu da u cuteddu di nylon o di qualsiu altru materiale chì passa per l'acqua è s'assicuta. Ci hè ancu ghjoculi per pattare in visconi, ùn sò micca prublemi cù l'almacenamiento - pò esse solu sottumessi à a ravita in u bagnu.

Cura di ghjucarii per ghjunghje

Ùn pensate micca chì i ghjuculi chì erani digià in acqua neia ùn sò micca bisognu à esse puliti. Periódicamente, duveranu esse lavati cù detergenti per sferisce i ravioli è di terra, invisibili di prima vista. Cogliu i ghjucassi in una gran bacinu, fremu acqua calenta è aghjunghjenu a spaghetti per lavà di zitelli o sapori di zitelli. Hè bisognu di attentu à i jucàculi cù l'acqua furiosa, perchè u plasticu pò deformà facilmente.

Chì u zitellu ùn diviertenu micca solu per caminari, ma ancu in l'acqua!