Jucati didattichi nantu à u sviluppu di parlà

Quasi ogni primu matri prima o tardi cerca modi di modu di sviluppà un discorsu di u zitellu. Per aiutà à ghjustificà ghjochi didactici nantu à u sviluppu di parlà. Tali ghjoculi sviluppanu un pensamentu è espansione l'orizzonte, è più impurtanti - insegni a bè è bellissima spressione i pinsamenti.

Eserciti per u sviluppu di u parolle per i zitelli d'età di scola

1. U sviluppu di parlà coherente

Preparate cartoni cù i persone di diversi professioni in anticipu. Puderà u zitellu à turnà cun una dumanda di nome di a professione è di parlà di ciò chì a persona faci à u so travagliu. Pudete ancu scrivite una storia per un bomfu è un duttore o un polizia.

2. Per lezioni di gruppu. (Sviluppu di riazione è attivazione di penseru)

I zitelli addiventanu un cerculu, u capu hè sceltu. U capimachja chjama a forma di l'oggettu (round, triangulare, quadru, etc.) è tira a bola à u zitellu, u studientu deve agisce u ballu è nome u subjecte di a forma dada. Se a risposta hè corta, u zitellu stessu chjama a forma è tira a bola à un altru participante. Se a risposta hè sbagliata, dopu a prossima, u perdedoru hà da nome di dui punti. Pudete ancu chjamà i culori è e qualità di l'ughjettu (caldi, friddu, scratchy, suave, etc.).

I ghjoculi per u sviluppu di u discorsu di i zitelli

1. Per u sviluppu di l'audioma di parlà (a percepzioni di varii sordi e lettere da l'ore)

U capimachja chjamà a lettera, chì avete bisognu à "aghjunghje" in a parolla, per esempiu, u sonu "Sh". A su volta, parolle cù a prisenza di sta lettera è senza ellu sò chjamati: scola, class, student, cabinet, scarf, stump, spy, etc. Audièntenu a lettera "Sh" in a parolla, u zitellu devi chjappà e so mani.

Se u zitellu a trova difficili è ùn senti micca u sonu desitatu, u presentatore duverà accentu nantu à a pronuncia in a pronuncia.

2. A versione di u ghjocu prevene hè esse senza a pronuncia di u sonu fattu

Per pudè distribuzione i ghjuculi differenti davanti à u zitellu è dumandate à chjudaranu è chjamate i nomi chì i nomi cuntenenu l'lettera "Sh" (un either, un ghjornu, una paloma Masha, una bola, etc.).

3. "Creu - ùn criria micca"

U caprettu dice una storia:

Caminamu in u courtyard. E truvò un aranciu, si cresce in un siliziu, piloso cum'è una dulce. U cutemu è puliti a pelle. Dopu avè tastatu, si calmonu a lingua.

U zitellu deve stabilisce in quale sentenze u testu hè statu dettu chì si pò veramente, è in ciò chì hè un inventi.

4. "U ghjornu"

Ipprepara carte cù imaghjini di l'attività di u zitellu durante u ghjornu (u babbu chjine a so denti, l'abitudine, i dorme, vai a kindergarten, lunch, etc.) è quattru carta chì mostra l'ora di ghjornu - mañana, tardi, sera, a notte. U zitellu deve dite ciò chì è quandu si fa quì. Eincezzii per un discorsu curretta pò esse inventatu da voi stessu. Fate una storia chì e parolle sia invistitu o l'lettere sò rimbursati incorrectamente. O devi à u zitellu nantu à u cartariu chì voi propostu cumpone un conte di fata.

U ghjocu cum'è un mezzu di sviluppu parle permettà à u zitellu pensà à un modu associativu è cunsulidanu a cunsulenza di a cunniscenza accadata. In u prucessu di ghjucà u zitellu hè menu stancu è ùn sopra micca u corpu. A più impurtante ùn hè micca di forza à u zitellu in praticà, ma per interessa è turnà a so attenzione à u ritmu tranquillu di u ghjocu.

Viaghjà à un logudore chì deve esse dichjaratu cumu sviluppà un discorsu di u to babbu. U duttore pò offre à parechji eserciziu specialu per u sviluppu di l'audiò è di l'audiò. Avarà da ricordi per aducazione di e lezioni in casa.

Per esempiu, i zitelli piace assai l'esercitu "gatito". Fighjulà u zitellu per fà i movimenti di a lingua mentre u babbu u latti, è da volta à u liceu à liccà u caprettu. Pudete ancu pruvà à insignà à u zitellu à torce a lingua in un tubu.

E exerculamenti regulare aiutanu à u zitellu per esse intestamentu è parleranu tutti i lecciarii è u lettone. È i zitelli più anziane anu sviluppà u so vocabulariu