Articuli per i zitelli di plasticine

Cumu passaghju u tempu cù u vostru picciutteddu? U libru hè veneratu, u cartoonu cercatu, è u tempu ùn aportanu micca in camini longu. Pruvate cù u vostru zitellu per fà articuli di plastica. I zitelli sò assai piace à fà qualcosa cù i so mani, è a criatura, furmatu da plastica lucente è lumetta, ci dessi un gran piaciri. Fighjemu cumu pudete diversificà u proghjettu di mudellà u zitellu, è pudete apre studià artiglieria interessanti.

A creazione articuli di plastiline hà assai benefici per i zitelli. In più di a manifestazioni di a creatività, u prucessu di mudelagiu sviluppa e so capacità di u mutivu finitu, infruinzanu bè a memoria, insignava à esse assidu, attenti è pacientu. Grazie à questu divertimentu u zitellu saperà u mondu più megliu.

Semu devi esse nutatu chì u zitellu deve esse prestu per u prucessu di mudellu. Cumu? Ci hè bisognu chì hà avà capitu di l'animali domestici è salvatichi, l'uccelli, u pesciu. Hè ancu bisognu di spiegà u trasportu hè, a so varietà, cum'è fruttu è ligumi, etc. E, sicuru, u zitellu deve esse capace di distinguishà i culori basi. Basatu nantu à questa cunniscenza, serà capaz di mostrarà a creatività, è u moltu seraghju più interessanti per ellu. È se u cavallu spessu seguitava caricaturizazione, perchè sicura chì ellu vulete blindà i so caratteristi prediletti. In regula, i zitelli di trè anni di età sò oghji cuntenti di crià i so propisichi "maestrati" di plasticine.

Prima di passà à passà per scopre di fà l'articuli di plasticine per i zitelli, avemu vulete dà cunsiglie. Per i zitelli da 1 annu, un foglie bassu hè adattatu, ancu chjamatu pasta per u mudellu. Hè assai dispunibile, hè bonu di travaglià cù i so figlioli. Ma hà un abbavagliatu - i dettagli da questu ùn sò pocu cunnessi cù l'altri, ùn hè micca adattatu per figurantie cumplicati cumplicati. Per i zitelli più antichi, chì sera intesu interessate di creà un spaziu pocu, cumprà un plastiche lucale convenale, prendiate l'elementi bè.

Artisgiani interessanti di plastilina per i zitelli

Cuminciàmu cun una simplicità. A plasticine pò esse cumminata cù altre materiali, per esempiu, foglie, cone, gloriate, sementi, partiti, etc. In l'estiu, nantu à u mari, u u vostru figliolu cullate parechji furbe. Perchè ùn l'utilizate micca di creatività. L'articuli per i zitelli di plastica è cunchju pò esse fatta nantu carta.

Avarete a tortuga. Prima, aiutavamu u zitellu è cù l'aiutu di a cola avemu attache l'intarsa ​​à u cartone. E ora avemu deverà u zitellu per mostrarle a creatività è di distrughje per i detallesi di plastisina - una testa, paws e una cuda. Dientale chì a tortuga deve avè l'ochji. Pudete fà cum'è una figura separata.

Ùn serà micca difficiule per un zitellu per fà un vaso. A aiutà à a plastizzà cù un vetru di vetru o una buttiglia plastica. U più u zitellu indipindente è cù u piacè di decorarli cù cunchju è culori.

E ora avemu da ottene à travaglià pè i zitelli di pani è di plastilina è creanu un cummerciu. Questa figura hè abbastanza simplice:

  1. Trimate u fondu di a buttiglia plastica (4 cm altitudina). Argilla marrone in pezzi petite nantu à pocu oblelivamentu. U capu ùn deve esse micca ghjustu, perchè vi cuntene i puzzicheghji.
  2. Pigliate una piccula apicoltura è aghjunghje à a basa, pressu in u tagliu. U fustu hè prestu.
  3. Facemu un facci di ghirlanda di una forma di cono in plastica bianca o beige. Da un material nìmmulu duveremu noi 3 cilugii - un pene è l'occhi. Per fà chì l'articulu hè più belle, pudete fà un sustegnu. In un cartuni fasciatu di quadru, appendireghje parechje foglie è postu un cummerciu. Pudete taglià u falamentu.

L'articuli per i zitelli da plastica cù cunsesti pò fà fà fà fà da a manu. Una cunva pò esse un bagagliu per ogni animali - una lebbra, un leone, una tortuga, un zuccherinu, etc. E cù l'aiutu di plastisina, facemu noi, mussugli, ore, zoppa è colti.

Da plasticine è castagnina o gloriate , pudete dinò fà articuli interessanti per i zitelli: funghi, fianchi, aranci, foglia, dragonflies, etc. Hè abbastanza à cunnetta i so ghjanda cun argilla è aghjunghje altre elementu - antenni è l'ale di e diverse piante.

Oghje, articuli per i zitelli di plastilina, fatta nantu à carta, sò assai populari. Quelli di pittori pò esse creati indipindente o truvate nantu à Internet è stampate formule prestite per ogni gustu è di ogni cumplicità. U zitellu ùn deve dumane boli o salsiccia di plastiline di un certu culore è cumplementà a foto cù elli.

Fate stu prublema útil per u zitellu. Comunisci cù ellu. Per esempiu, dumandate: quale culore ti bisognu di plastilina per foglie nantu à l'arbre, qualche modulus seremu u soli, ecc. Pudete ancu stampate imaghjini in u furmatu di littri e numeri, dopu à u tempu in una forma di jocu ripetite l'alfabetu è a matematica.

Un altru tipu interessanti di articuli per i zitelli di plastica - un mosaicu nantu à cartuni. Hè abbastanza à mette una capa di plastilina nantu à una cartula di cartuni è da chì u zitellu face a so creatività. U mosaicu hè fatta di cunchili o di altri materiali naturali - da i cereali, maccarruni, semi, etc.

Oghje chì i zitelli sò cuntenti di fà moltu di parechji figuri. Propemu vede à cunnette à stu prucessu è fà una Minion. Ciò chì hè necessariu per questu? A plasticine hè gialla, blu è negra, è bè un pocu biancu è grisu.

  1. Pigliemu è sipartita da u pezzu di plastica gialla a maiò parti (2/3). Da culpisce una figura alargata.
  2. Da a plastisina blava face un bè latte. Scrivite e trè strisce (3 cm di longu è 0.3 cm) è dui rettangoli (appruppendu 0,5 da 0,8 cm) da a torta (pallata plastica speciale).
  3. Inoltre da a plastica bianca, facemu un cerculu (2 cm di diametru) è una piccula figura di una forma quadrata - un sacchetto di u costume di Mignon.
  4. Da a plastica negra, avemu da moldà 4 buttoni petite.
  5. Avemu poi piglià à Mignon i so vistimenti: a figura giurazza in a parti infermale hè cuparta cun una striscia di plastica bianca. Quì aghju avemu u cilestu bughjone è cunnette i so viti cù a striscia. Cumu sopratuttu, simettricamenti nantu à i dui costi, fate 2 rettangoli - questu hè a parte traseira è davanti di u tuta. Da i dui strisci nuvole aghjughjuleghja i toge straps è pocket. Ùn si scurdanu di i buttoni.
  6. Da a plastica bianca, facemu li gammi di u Mignon. Facemu dui petite bruschka, è da i so scarpi nìuri. Pusillia in u locu, ora a nostra figura ci hà peri.
  7. Vai à i pensi. Da a plastica gialla sana una salsiccia fina (circa 1,5 cm). Da a plastica negra, ci cecuce u guanti è a cunnette cù e mani. Facemu ancu dettati da plasticine negra. A manu di Mignon averebbe trè dete. Pudava i manichi in u locu, sottu i strapi di i tuta.
  8. Ora l'ochji. Da a plastilina grisa facemu una salsiccia fina è torna l'appiecà. Da u biancu - 1 cìtulu chjaru è ricchezza in un dittu grisu. U risultatu hè un glazik, ma tu avete bisognu à un pezzu di un petit detallu in u negro. Fighjemu u siconimu occhiu. Ma Mignon pò vede. Dunque, da a plastica negra, aghjustò una striscia (0.3 cm) è a mette nantu à i vetru.
  9. Avemu da fà ricullà 8 détails fine di plasticine negra è fate i capelli in dui filadi nantu à a testa.
  10. Stack draw a mouth smiling - our Mignon hè prestu!

Cusì, mostra a creatività cun u vostru figliolu è crea artiglierie interessanti cù i vostri mani!