Giovedore didatticà "Quellu chì hè questu quì?"

U ghjocu didacticu "Quellu chì hè questu quì?" Hè adattatu per i zitelli di l'età di primu pre-ikastale. Pò esse di duie varianti, quellu chì insegna nant'à i diversi sapè fà è abitudini.

Opzione 1

U scopu di u ghjocu "Quale chì stà vicinu?" Ghjè per studià diverse animali domestichi è salvatichi, chì devenu esse correlati cù u so habitat. Hè ancu necessariu di sparte in tutti i nomi.

Per questi ghjorni, certi cunti di fata di i zitelli cù a participazione di parechji ghjuvelli saranu suitu: "Kolobok", "Repka", "Teremok", etc.

I materiali sò simplici semprici, a cosa principal hè d'avè scritte cù a casa è u foresta, è ancu animali domestici è salvà. U cumpagnu in u ghjocu di ghjuvanottu "Quellu chì hè questu quì?" Sò l'esplicazione per i zitelli di l'imàgine e l'appartenenza à l'altri. Se elettu una casa, l'animali sò scelti à l'articulu di casa, è sò stati dispunibule nantu à a casa. Cusì, facemu a stissa cù a stampa di u fureste è l'animali salvatichi. Hè megliu di travaglià cù l'imaghji in u turnu, è micca micca per ellu, perchè u zitellu pudaranu elettu l'animali chì li piace è stabilisce u so postu di residenza.

Opzione 2

In un'altra versione, u ghjocu "Quale chì vive in duva?" Truvatu à familiarizà i zitelli cù i figuri geomtrizii basi: triangulu, circhiu, quadru, ovalu, rectangulu.

Per ciò chì i zitelli anu interessatu à questu dide. u ghjocu "Quellu chì vede induve?", bisognu à fà a pratiche: cut out of a cartone chjaru o di carta formi geomettichi, dui dui, una sola opzione hè maiore di l'altra. In grandi cungrigazioni sò colti, è in i zitelli più chjori è suggerenu u zitellu per determinar quandu uccello, duv'ellu hà campatu. Pudete scaccià parechji animali, caminava ricurdannusi i so nomi. Una misura esattamente realizata hè cunsiderata quandu u zitellu retruce una piccula casa, chì hè in a stessa figura geometrica cum'è ella. In questu casu, u zitellu imparà u nome di i figuri è i so contatti.

Ogni ghjocu didattiche, cum'è «Quale chì vive in duva?», Aiutatà i zitelli, prima di tutti, capiscenu a rilazione trà l'uggetti, studià a natura vivente è u mondu chì l'allughjenu. Anu ancu perfettamente a memoria, a lògica, l'attenzione, l'observazione è l'imaginazione, è ancu di u phrasal speech è a percepzione audienta, aiutanu li genitori enseñanu i zitelli, simplicità è necessità, in una forma ludica è micca forza.

L'efficacezza di stu mètudu di l'insignamentu hè riflessa in i risultati favurèvuli à a fine di l'annu di furmazione. I paisani facilmente distingenu animali è figuri chì ùn sò micca solu in l'imaghjini, ma ancu in l'arechja. Hanu megliurà l' articulazione è a pronuncia, è ancu pruvate di truvà a so modu da una situazione difficili.