Cumu scola l'isula sola?

Per u sviluppu tutale di u zitellu, cum'è una persona creativa, i rolu di ghjoculi sò assai impurtanti . I ragazzi di l'età di primura o scola di primariu chì sò sempre ghjucate à i figliole di a so mamma, simulate viaghji di cumercii, visiti à u duttore, visitati à una scola o un pre-umanu, etc., sò particularmente piazzati per elli.

Tuttavia, u vostru picciuttante ùn pò micca sempre avè amici per u divertimentu. Perchè, perchè ùn era micca avutu avutu, intesu di dìllu cumu a scola in casa solu. A tali occupazione pò esse assai cumbugliu, è a mo mamma hà allora un pocu u tempu liberu.

Cumu esse ghjustu per ghjucà a scola in casa?

Se a to figliola ùn hè micca passatu à u prima scopu, serà difficiule per imitalla l'attività di scola nantu à a so propria. Però, i genitori sò assai capaci di aiutà in questu. Avete bisognu di e seguenti tips per cumu si pò ghjucà in casa in casa:

  1. Arrange space for the game and separate it from the rest of the room with chairs or boxes, on which hang hanging or blankets. Quì u zitellu pò imaginate in classe di a scola reale, ùn importa u rolu chì vole di ghjucà.
  2. A meni migghiori sò capricciusi è ùn vulianu micca ghjucà nantu à a so propria. Fighjatu cumu per ghjucà in casa cù i ghjucati per esempiu. Spread out dolls, bears, zayek, etc. nantu à sordi, nantu à una tavulina, pudete sculari libri, notebooks, lapichi è sculpule. Sè pussibuli, cumprà una piccula tabella per appressu - un analogu di a scola di a scola.
  3. Fate à u zitellu chì sughjettu vole assicurà: musica, littura, scrittura, scrittura. Dete à feste signore indipendenti di i libretti in nome d'i studianti imaginarii (hè megliu di signu libri cù un lapis).
  4. Hè impurtante per i genitori imaginate ciò chì tocanu à ghjucà in casa in casa. Dà i belli di notte, l'alfabetu, i prescriptions, penni, lighji di colore, di costumi, sbagliati è di scribens - è ùn ùn ùn distrinu à distraeranu sempre di e funzioni o travagliu durante ezioni improvisati. À a porta, assicuratevi di colpu un pianu chjappu cù u nome di u "maestru" è u numiru di classa: questu aiutà à ripigghià l'atmosfera di a scola.
  5. Equipate separatamente u desku di maestru. Un pannellu magneticu o un pianu di scogliu normale cù marcadore speziale sò stallate vicinu à ellu. Se ùn pudete micca cumprà, dumande à a to figliola di scriviri carta. Un petit "maestru" durante u ghjocu di a scola in casa hà bisognu di una lista di l'assistenza di "studienti", chì pò scrivevi o cun l'aiutu.
  6. Fate chì u babbu stessu inventà un nome di "maestru": questu l'aiutà à sente a so impurtanza. Preparate una ricerca fresca è scende i vostri lezziò. Hè assai bbonu per dà u peghju insignante di u prezzu ghjelu, chì hà incuraggià i diligenti "studenti".