Disegni da u 9 di maghju - U ghjornu di a Vittoria per i zitelli

9 di u maghju, residenti di Russia, tutti i paesi di u CIS, è ancu Israele, celebranu a festa grande - Vittore Day in a Great Patriotic War. In questu ghjornu in tutti i cità, i manifestazioni massi sò sfruttati, dedicate à i vacanze, desfunno, processione è manifestazioni sò urganizati, piani pùbbliche di focu. Inoltre, u ghjornu di a Vittoria hè ufficialmente ricunnisciutu cum'è un ghjornu off.

Cumu à dì à i zitelli di u ghjornu di a Vittoria?

Certu, i nostri figlioli è i figlioli ùn anu micca bè infurmatu quale stu grand festa affacca à i so aviani. In ogni casu, a storia ùn pò esse micca eseguita, è i genitori è i duttori devenu spiegà à i zitelli ciò ch'è esceitu quellu ghjornu chì parechji anni fa, è perchè oghje u ghjornu di a Vittoria hè accussì cele celebrated.

In questu ghjornu, contate i zitelli chì a ghjente hà duratu durante a guerra. Sì, se una avutra o avè, chì hè familiar cun litigazione militare, faci u primu. Principiu di a storia hè di u 22 di ghjennaghju di u 1941 - a data da quale l'Union Soviètica vinni una guerra terribili. Era un ghjornu off, u ghjornu. Tuttu u restu restu ripusatu è prugettu di passà un ghjornu d 'istati cù a so famiglia. Sfurtunatamente, a Germania fascista lanciò una offensiva. Questa nova per tutti paria un pezzu da u celu. Malgradu l'inesperu, tutti l'omi adulti s'accugginaru immediatamenti è si n'andò in u fronte, perchè a prutezzione di a so patria hè u so drittu. Ancu quelli chì si stendinu, cummattiu in u tròvanu, sò stati chjamati partisani.

A guerra hà pigliatu parechji anni longu. Duranti questi anni, più di 60 miliuna di pirsuni ùn anu micca tornatu in casa. Ogni famiglia pardava un o più parenti, ogni ghjornu ne vinni novu dulore è pèrdite, ma u pòpulu soviet nun rinunziò è si praticava cù l'ultimi forzi incù l'inemicu. In a primavera di u 1945, l'esercitu soviet finisimu l'offensiva contru Berlinu. Sutta a prissioni di e forze armati di l'URSS, l'uvitatu cediata è firmò un attu di rialtta è a fini di a guerra. Da quellu ghjornu, a pace hà rignatu nantu à a nostra Terra, chì hè cusì impurtante per a vita felice è sana di tutta a pupulazione. In u 2015, in Russia, u Ucrania è altri paesi annunziate l'anniversariu di a Gran Vittoria - 70 anni. Sfurtunatamente, cusì pochi participanti di a guerra guariscenu à stu ghjornu, ma tutti quelli chì abbandunonu a terra mortale fermani sempri in a nostra memoria. Hè u tributu è rispettu à i veterani chì ci dugnu, celebrendu u ghjornu di a Vittoria annu.

In parechji scole in u maghju, ghjunti numeri cuntestazioni sò stati prontu à u ghjornu di a Vittoria. A maiò parte di elle sò cuntestazioni littiraria in verse o prosa, è in cuntestazioni di disegnu. Hè durante a preparazione di u travagliu cumpetittivu chì un studiente pò sapè assai nantu à a Gran Guerra Patriòtica, u Vittore Day, veterani è i so antenati chì, da e grande, ci dettu vita.

Dopu ci avemu dettu chì i pittura di i zitelli sò pittati per i zitelli per u Vittore Day u 9 di maiu è offre idee originale è bella.

I fotografici per i zitelli per u festa in u 9 di ghjornu

I Figli di i zitelli di u 9 di maiu pò cuntene attributi militari o di vacanze, per esempiu:

I Figli di i zitelli, dettu à u 9 di maghju, sò spessu rapprisentati posti o cartelli. Oghje hè ghjè entre parolle chì u cuntestu hè tenu, è i megliu òpere ponenu in u periodu di stampa. U figliolu maiò pò repicà diverse situazioni traghetti relative a vittoria in a Gran Guerra Patriunale, per esempiu: