Servitori fatti di perli

Beads - un materiale per a creatività hè assai versatili. E mani ammetti ricerete e dipinti, spine decorazioni è ancu cumbattiti tridimensinali. Ma si i vostri mani volenu crià qualcosa interessante novu, suggerimi chì avete servitori di vini . Emitador e inusual!

Cumu fà una napulitane da u Perli?

Mustrà i duminii

Cusì, per creà una cuncetazione insula in forze, puderete pruvà à nantu à e seguenti materiali:

Tagliolini da stile - una classa maestru di assemblea

A nostra napulita hè stata di motivi idèntici, in tissuti di perli. U schema di u motiu hè simplice - hè cunsistenti di cumminzioni di vortici di diversi culori.

In ogni casu, tissutu un napkin da perle per u principianti pussibuli pò esse difficili, è per questu l'urdinamentu urugettu:

  1. Scriviamu a prima fila di motiu - nantu à a fila di pescaghji stringamu un paru di toori bianchi, rosse, grisdi, repite l'ordine novu. Dopu à quessa, l'anellu deve esse chjusu sguassate l'agulla tramente di dui perli bianchi, chì sò stati roscati prima.
  2. Quandu si trichebbe a siconda fila, avete bisognu di trè zuppati sicondu u culore di i vortici, è inserisce a sbuchja in i fori chjavi di a prima fila (sò marcati cù punti verdi in a photo). À a fine di a serie, pudemu sculaccià un fio per i granuli bianchi longu u percorsu marcatu cù una freccia blu.
  3. In a terza fila, ci vole 5 capelli per agulla. L'agulla hè necessaria passà perle per mezu di a seconda linea, chì sò marcati nantu à a foto cù punti verdi. A flotta grizzetta indica l'outlet d'agulla à a fine di a fila.
  4. In a quarta rinchju, avete scrittu sse sitte in l'agulla. A serie finisci cù a sera di l'agulla tramiti i primi dui alti bianchi.
  5. A quinta fila hè nuvellu prima in quandu avete bisognu di tipu in 5 perdi, ma duie volte in u listessu colore, cumprendi cusì u vortici.
  6. A secunna fila hè scritta propriu à u quintu, a foto palesa i punti chjusi induve l'agulla hè stata inserita.
  7. In a sette fila di l'agulla, avete bisognu di siete stile, riparà i archi nantu à i chjami sti chjavi, marcati nantu à a foto da i veri. A fine di a serie hè l'ultima alma clau, rimbisce a fila.
  8. Avemu un motu listu.
  9. Per ottene una servitie dilicata da i bè, hà bisognu à fà ottu più di i mo motivi. Conghjughelli cù e bords beati, marcati nantu à a photo.
  10. Prima ci aghjustemu trè motivi, dopu avemu attaccati dui motivi à elli in ogni uitu.
  11. Finemu u travagliu aghjuntu 1 motive nantu à ogni parte. In u risultatu, avemu un pappu di cuddaru apertu in diamante fattu di perdi.