Cavalli da i mani in manu

Parechji in a nostra zitiddina avia un ghjucatu di divertente cum'è cavallu di lignu, chì era a capu di cavallu, si mette nantu à un vinu. Trimati li gammi nantu à ellu, puderete spenniri ghjorni a ghjucate o capelli bravu. E li fimmineddi sinceru cum'è princesse cum'è un ghjucatu, chì si facianu micca micca nantu à un cavallu di lignu, ma da un cavalleriu veru! Oghje hè abbastanza difficultu à scuntrà à un ghjocu ghjucatu trà a varietà di varietà di i zitelli. In ogni casu, ci hè un modu di modu! È tuttu ciò chì hè necessariu hè un desideriu, un bastone di legno è un taganu. Questu! Aduprà sta classificazione maestru, avete amparà à fà un cavallu nantu à un bastone di u calcariu cù i vostri mani.

Avemu bisognu:

  1. A capu di u cavallu hè fattu di un calcariu, da cunsulemilu cù un sintepon o lana di cotto. Fate u filling more tightly so chì l'articulu ùn perde micca a forma quannu hè in manu di u zitellu. Allora in a cima, facenu un crrumu di filu gruffu, trasmessu cù una agulla. Divide a muntagna, chì stone nantu à i dui costi di a testa, è tira fora à i punti di u filamentu di attachete. Assicuratevi chì a parting hè bella. Dopu quì, sdegnu a durata di a trumbetta à ogni upposta, chjusi sempre u largu filamenti. Se vulete mane asimmetricu più, ùn fate micca questu.
  2. Scrivia dui cilchenti di feltre biancu. Ellu serve cum'è l'ochji. Scurtate cun elli un colore stampatu in u centru. Hè desirabili avè una croce in u centru di u buttone. Allora l'ochji viranu viva è naturali.
  3. Per fà u vestitu di u calcitonate sò più realistichi, u cavallu vole à fà una fossa nostalgica. Per fà, guariscenà a parte di i calcutti nantu à a suluzione è riparà i nostris corsi formate cù filamenti. Ùn sparghje micca pè micca fà rende!
  4. È avà da cumu di cose l'ore di cavalli da u calcariu. Accatastatu da i sentenu dui trianguli di diverse dimenisuni. Prima l'arriccianu supra u fondu di fondu, è aprire u filu. Dopu chì fate a seconda orella à a stessa manera, cose l'ore à a testa.
  5. Circò u capicucino, cose una brida, per quessa, strapelli è gestione da un saccu di cottura inutile. Seamami fan decorative è i filamenti selezziunate i culori cuntrastanti. U capu di un cavallu in un calcariu, un patronu per a creazione di quale ùn era ancu necessariu, hè prestu!
  6. Hè a ora di piglià cura di u capu di u pussedi, in quali pò esse usatu pappelli di canne di qualità di u mini diametru. Innota chì u ghjocu deve esse toltu per u so zitellu. Se ci hè un omu di a casa, pudete avarate aduprà travagliu. Pujhe a testa di u cavallu nantu à u zanco, u passatu da a banda elastica di u calcariu 2-3 centimetri è perchè un perchè passatu. Arrepià un fille forte in u rinforza u bandu elasticu.

Eccu una criatura charming, avete bisognu!

Versione simplificada

A lista di e materiale necessariu per fà e articuli hè troppu grande? Pudete fà un cavallu in modu più simplice. Per fà questu, impone un calcariu cù lignu di cuttuni, bordate a bocca, i nostri ghjente, alluttanti grossi nòguli. Ochji è aielli di forma adatta cutturata fora di sentite è cose à a testa di u cavallu, fate un crinu di filatu.

Ci ponu attachete a testa à un bastone di legno è fassi nantu à una brida brida, cù u filu spiritu à u capu di a bocca.

Assicuravi, avete ricevutu u rigalu dolce di voi, u zitellu hà acquistatu un amicu di ghjocu durante un longu tempu!

Da i calzini pudete fà altre ghjucate, per esempiu, una lebbra o un bufanu .