Greenhouse Eden


In a cità di Hveragerdi , micca vicinu da a capitale di l' Islanda , hè situatu un attrattu turisticu, chì induvia hè valurosu una visita. A ora, questu restaurant hè u Oye d'Odin, è in u passatu - u famusu Eternu èveru.

Cume è per quessa chì l'invernamentu diventenu un restaurant?

U nome Hveragerdi traduce cum'è "un giardinu di e surgenti". Ci sò parechje surgenti caliu, è davanti chì a cità era famosa per i so eranu, chì anch'elli cale nantu à l'acqua vulcanica chjina, è in quale eranu cultivate e fugliali esotichi in tuttu l'annu. U cumplessu integratu era chjamatu Eden. Hà intratteneu i turisti ùn solu per l'esposizione di i pianti è di l'atmosfera piacevuli, ma dinù per l'occasione di tastà u caffè in libertà è è sicuru d'avè i banni d'Islandese. In ogni casu, dopu à a crisa di u 2008, l'invernamentu si falendu, ma più tardi più tardi a so attività, ma in u lugliu di u 2011 hà brusgiata in terra. Cusì accabbau a storia di Eden, ma micca a storia di questu locu. Avà hè un locu. È micca solu un restaurant cù una culinaria europea è scandinava, ma un cumunità di museu cun numerosi esposti dedicati à a cultura di l'Antichi nori, è, in cunmbionu, un centru d'infurmazione. Eccu, parechji eventuali sò stati sustegni annantu à u tema di e vie antichistosi di i pòpuli di l'Auropa sittintriunali.

Ciò chì vede in vicinanza?

A cità di Hveragerdi hè custruitu nantu à u territoriu induve sò parechje geyser. U più famosu hè u Griter Grit, chì emetti acqua diversi volte un minutu, in ogni modu, mentri l'acqua ùn sia micca in una alta altitudina.

Inoltre, u vicinu vicinu Hengidl, vicinu à quale ci sò assai caves, ziegliu è grotte. In u Medievu, i gangdi di i malandrini di mare s'ammisceranu, forsi ancu à questu ghjornu in una di e caves hidden treasure. È, se prima a gloria di questu locu scantatu e scantatu, ora, parechji turisti volenu vede unni i pirati vivi.

In a cità ti trovi un bellu rigalu. È ancu un museu di pietre è minerali.

Induve hè situatu?

Hveragerdi hè inclusu in a rotula turistica di u Circundante d'Oro di Islanda, è ghjè una mitati di rete di Reykjavik . L'indirizzu induve l'ingineramentu si trovanu in questa cità, è avà u risturante, Austurmörk, 25.