Shank per a pala

A pala hè una strumentu, senza ellu chì u ghjardinaghju è u travagliu di custruzzione hè impensable. In ogni modu, in u prucessu di utilizà una pala bona è bella, assai pocu di noi pensanu nantu à stu ditagliu cum'è un fesso. Prestemu attraversu solu quandu u so travagliu più difficiuli: u principiu di stagger, shrivandere, o ùn hè micca adattatu per una ragiuna o l'altru. A distazione inconvenientu di e stagioni, troppu cortu o, perversi, longa, pruvucanu disassoia.

Cusì, parlendu cusì comu di sceglie u best shank per una pala.


Ciò chì deve esse u fangu di a pala?

Comu tutti sapemu, e pande sò baione è pala. È e staggeri per elli, trovanu assai - queste deve esse accertata à compra. Ci hè parechje criteri per sceglie un vinu bonu per una pala:

  1. Unu di a principale hè u materiale da quale u fugliale hè fatta. Per pala di bayone, i sciculi di ghjunghje sò generalmente usati, è per i pallini moderni è l'aluminiu sò micca bè. No menu pocu pupulari è pane cun un attache di metallo in acque acero inoxidable - sò cunsiderate più durable. Quandu ci hè cumprà una maniglia di lignu, eccuveranu da ogni ubbitu: ùn deve micca causatu temerà in a forma di jags, nodi, wormholes e totti di cracchi. In quantu à l'espezie di u legnu, i capri si trovani in qualità - per esempiu, bidue, cinti, alti. U fugliale di pagliaghji "ùn piaciunu" l'umidità - u travagliu devenu esse purtatu à a stanza. Ci hè ancu varietà di stagni di lignu: u gradu più altu ùn permettenu micca a presenza di nodi, in cuntrastu à u primu è u sicondu.
  2. A forma di i sciculi sò in regula a righjoni, ma a pala pale pò diferenze in cuttings curvati o anu un manicu à a fine per un travagliu più còmicu.
  3. U diamitru di u fangu di a pala pò esse differenti è varieghja da 34 à 40 mm. Independe di u tipu di pala (cun ​​un mancuppu forcatu o T in forma, cù una bola o capo half-ball o cun vinu di ferru), in quantu à u so propiu (garden, construction or loading and download).
  4. A durata di a pala shank debe selezzione individuelle. Pigliate a cecchera in manu è imagine quantu cumu serà per voi per travaglià cù una pala. A largu standard di a maniglia varieghja da 900 à 1400 mm.

Cumu fà una vurpi in una pala?

Se u vostru corpu hè sceltu correttu u corpu, ùn hè micca difficiule di cultivà nantu à a bayone di spade. Facilità in a pala in quasi 2/3. È per trasfurmà a parte forte di u manighjanu finu à a stanza, hè bisognu di fà qualchì picca stacci forte nantu à a superficia dura.

Se u tagliu di lignu hè troppu vastu per un burato di metalli in a possedizione di a pala, pò sempre esse cutatu cù un avianu, untuatu untu di una di l'estremità di e stagni.

Molti artighjani prefettenu fà cuttings stessi. Questu hè facilitu sè stessu un uttellu di carpinteria. In questu casu, per una più affidabilità, u risultatu di cunnette a baione à u manicu hè megliu assicuratu sfruttaghju o un corpu ordinale (in parechji pagliaghji di a produzzione industriale, tali rimborsu si cumpone cun una parti di bayone).

È, finarmenti, una quistione più impurtante: per esse da necessariu prucessi di stagioni per e pane? A più ghjardini, cunsiglianu di abbia micca di trasfurmà e cuttings cù vernice, sapori è impregnationi, postu chì hè u tronu chì sperimenta a forza di fricciazione di e mani in ogni travagliu. Se vulete, pò esse trattatu eccettu chì a mancia per l'arbre - duverà u coratu necessariu è sfascià a struttura di u legnu. Dopu à u trattamentu, hè cunsigliu di micca di utilizà una pala durante u ghjornu, perchè chì a mansa hè assorbata in l'arbre è ùn ùn mancanu mani.