Cumu a cura di guanti di coiu?

Ogni omu sapi chì tutti i guanti d'avè preferiti deve avè bisognu speciale. Ci sò parechje manere di priservà a qualità è a bona aspettu di questu pruduttu. Quantu a cura di cura di guanti di cugliera, per ùn spole a cosa dilicata, avemu dicu in u nostru articulu.

Cumu pulisce in guanti di pelle?

Ci hè dui maneri di cura: secchi è umidi. U primu hè fattu di ogni ghjornu, ùn ùn duvite longu. Solu bisognu di caccià u polu da a superficie di u guante cù un sciccareddu bughjone o u franche flanelle.

U prugettu di pappà è di cura di guanti made in cuir - u prucessu hè assai ghjustu. Prima, avete da esse sicura chì u materiale ponu esse espunutu à parechji tipi di detergenti. Se questu hè tuttu cumu, pudete aduprà a limpeza.

Cume a pulita di guanti cù u sapuniu è una piccula ammunta di ammonia, avemu saputu a nostra avuti. Per fà quessa, foglie cù solu solu solu una tela o un tamponiu, è dissenu a superficia di guante cun ella. Allora l'avè lasciatu cù l'acqua fresca, è lavbe secca cun un pappallu. Avete bisognu di a pelle cù l'oliu di ricca, sdrughju solu qualchi giacca nantu à u ragiu. À u più grande brillo è lisu di a superficia di a pelle, pò ancu oltre u lubricate cù un swab cù glicerina o oliu d'oliu.

Pudemu i guanti di u pelu?

Pudete puru fà sta prucedura, puru avete bisognu à esse pruduttu quì. À u lavu in una lavapiatta - questu hè impussìbuli. I prodotti simili sò generalmente lavatu direttamente nantu à e mani cù acqua inverndu in ghjuvatu. Perchè ùn pudete micca lavate i guantes di cocia in una solu solu solu, in questa parte malva pò esse acclinata in acqua fridda cù un pochi gucci di glicerina. Dopu à quessa, i guanti ci sò siccati nantu à e so mani è micca sottu à u sole, altri chì a pelle scartarà è perde l'aparicio.