Chì duverebbe fà per fà u rubiu?

U prublema di i scarpi, chì richeghjanu i calli, faccianu à tutti. A menura, avemu ottinutu un pratica bastone o stivali , è da pate cun discepzioni severi à compra: presseghjanu fermu è fegate i pedi. Perchè fugliate i vostri scarpi è cumu per evità, leghjite.

Chì pudete fà per impedisce i mio calzini da fegatu corn?

Prima di tuttu, pruvate à scrive da perchè ellu facianu i so scarpi. Questu pò esse duvutu à l'acquistu di i calzarii chì troppu petite è stretta chì ùn sò micca cunnessione i paràmetri di i vostri zicchini, o troppu travagliu assai duro da quale hè fatta.

Cusì, perchè e so scarpi novi ùn fegate micca, pudete fà seguente. U primu, sia prudente di sceglie è sceglite per pruvate à i vostri piani favoriti, sandali o stivali. Hè cunsigliatu di fà una compra à a fine di u ghjornu, quandu i pieron di tutti sò inchjati pocu, è cusì comprani in a sera ùn siate micca di fruttu è presse in u ghjornu di ogni ghjornu.

Siconda, dopu ad avè compre u calzariu duverebbe "purtatu". Ci hè parechje modi per questa. Pudete puru lubricate cù l'alcoolfu (cù un caseddu di cotti) ponu nantu à u calzari chì u rubbattu hè pussibile - in i tacchi, i dittarii, u pilone finale, etc. E si i vostri ponti sò stallati tutte di culore, pudete semplice di lavoranu di l'internu cù l'alcoolate, è poi ponu nantu à calzini è camminate intornu à a casa. I calzieki accussì purtate "si pusonu nantu à a perna" è ùn avete micca di trattà i callosi da a prima vittura in i scarpi novi.

Ci hè ancu parechji mètudi tradiziunali di a salvà u risicu di passà i tacchi cù i sapori novi. Pudete, per esempiu, culpisce in u spalle di u calone cù un marteddu, pre-stituzzendu cun un pappallu. Questu facenu a so ceca più suave, è ùn ne micca fretallu i vostri pedi. Puderete puru lubricate a partita di i scarpi cun sapori o una cannila per riduce a friczione.

Se dopu a compra, avete avè avutu chì i scarpi sò un pocu perchè per voi, pudete fà a seguente. Dampen un grande pezzu di tela in acqua fogera, strince è fate u pezzu novu. Dopu à 15 minuti, rinuncate un rag, putate nantu à i mitjiti normandichi è cammina in a casa per parechje uri. Questu straordinariu simplice chì permette di purtari scarpi un pocu, è in u futuru ùn hè micca capaci di sappà.