Vespri - cumu per liberà di rimedii?

Osas ponenu assai malati à i residenti estivi è quelli chì sò restanu di natura in lugliu è d'aostu. Vulare nantu à e persone, nantu à a alimentazione, cù i movimenti suttumbrò percivevvi cum'è un periculu è sting mercilessmente. E si viaggiu un vesprima cun l'alimentariu, da quandu da una muccuna in a gola da l'internu pudete sculacciate.

Cumu si libbirà di i medii naziunale?

Cumu si pò distendu di sti insetti spuntarii è dulurosi? Prima di tuttu, avete bisognu di scancerà u so nidu. Ma hè tutte micca pussibule di fà facite à l'altitudine di a staghjoni. U tempu di truvà è sguassà u nest hè prima prima o primavera o quandu u vaghjimu quandu i vespechi hibernate. U nestu sguassatu vole à crede, è u locu di u so attachetu pò esse trattatu cù permanganatu di potasio.

Ma s'è vo avete sfrattate questi termi, a puchira cù e vespi da i migliori di u populu serà a seguita:

  1. A custruzzione di trappule è cinghjali : tagliate a buttiglia plastica, fate u strettu strettu in una larga, à a quale preveni qualcosa di dolce, odore è viscu. I Vespuli vocianu à l'oliu, vola in una trappula è stancu. E anchi si cum'è un carnice vo avete un composte agriru di u liquidu chì l'avvicinati ùn sò micca alluntanati, sò improbabuli di pudè truvà un modu.
  2. Wetting the curtains in l'acitu . Per a vespetta ùn vanu micca in a finestra è a porta, umite e cortini cù l'acitu.
  3. Crusts melons . Ci vole esse sprinkled cun un insecticida è posta in una pila di compostu o vicinu à un cummerciu di cassa. Stu risicu folku cù e vingle ha manifestatu a so effikaċja ripetutamente.
  4. Acqua di furmagliu . Sì trovi un niddu in terra, l'impiarete cun acqua chiassia caliente cun un jet grandi è constantu. Dopu à quessa, cuminciatu sanu sanu à u locu cù a terra è cunsigliatu.

Ricordi folklori - chì sò i lizhi è temi?

Comu alternativa à l'agenti chimichi per cuntrullà i insetti chì ponu esse stampati da elli, sò parechje scelte per a liberazione di i mezi tradiziunali.

Per esempiu, hè pussibule di preparà un picciottu per fumà i nidi: 5 g di l'attinenza è 5 g di cipermetrina sò disolteti in un litru d'acqua. A trasfurmazioni sta suluzione pò esse u nordu di u vespe, è i posti di e so frequenza. Pudete voi un pezzu di terra, induve anu persequiteghja sempre.

Un altru rimediu hè una grassu chjamata garmala (isryk, ardaspan). Un mazzardiu de duverebbe stabilitu nantu à u focu, un aromaticu luminoso è u fumu sarcinu. Per l'omu, hè innocu, ma i vespi sò state assai teme da ellu, perchè i mata.

Un veru u metudu anticu è effittivu: impruvule u foglie di nucliu di nucliu di qualsiasi uguale cellulosa, strappatu assai in parechje stratch of foil. Senza l'oxigenu, a celulosa è a papila facemu da smarrà è oxidà, allughjendu u fumu tòxica è corrosivu. Destruerà i insetti o, almenu, furzà à circà una nova casa.