Divinazione per u matrimoniu

Molte parechji parte interessate interessate quandu si maritanu, se serà felice in u matrimoniu è altri issues related to this topic. Spessu duranti a festa di a donna, tutte e cose accumighi in l'addevu cù u matrimoniu. Ma per piglià una risposta veramente custera, avete bisognu di sapè a schema necessaria è u so significatu.

Divinazione da matrimoniu nantu à i mapei

Prima di purtà stu rituali, hè assai impurtante di cuncentrazione in l'idea di u matrimoniu per un tempu, invece di dumandà a quistione chì vi interessa è cumincià à guess. I risultati uttendi aiutà preparate bè cù parechje golfi di u distinu. Questa divinazione pè u matrimoniu è l'amori l'aiutà à truvà s'ellu si puderà pruvà prima nantu à un vestitivu biancu è vai sottu à u soli.

Prima, determinate "a vostra cartolina":

Per questu guessing vole bisognu à piglià un pacchettu di 52 carte è fate messu tutte.

Conti i 20 primi cartes è vede s'ellu ci hè "u vostru cartellu" trà elli, da questu annu avete una festa. Se ùn ci hè micca una carta, truvate in u panu è rimpiazzate quì cun qualchì vechju. Avà mettite i carte è i mette in 1 a 5 pilastri idèntius. Truvate a munzura in u quale per "a vostra cartolina". In u numeru di u pilone, amparate u risultatu di divinazione:

Divinazione da ghjoculi per u matrimoniu

Questa opzione puderebbe esse postu prima di a casale . Per divinazione, avete bisognu à piglià un pack di 36 carte è sguassate tutti i sitti. Allora fracco in 5 pilastri appressu. Cuminciate à guessà da a prima pila di manca, da quandu avete bisognu di sguassà tutte e carta, salvu a donna è u rè. Se ùn ci sò micca listessi carte, da lasciate senza tocco. Fate u listessu prugramma cù e stacci rimanenti.

Dopu quì, cullini tutti i cartulare in modu, ùn lasciate micca e torna torna postu à u turnu in 5 pilastri. Doppu, ripetì a prucedura cù a sguassà e carichi inutili. Avà mi cunsultate à u risultatu, se dopu ch'elli avete solu e so nomi e dames è re d'oghji, u guessing hè bonu è pudete passà per una altra parte.

In seguitu, vultate i cartulare facci è avete vistu u vistitu. Sì a donna è u rè di u listessu vistu era vicinu, i vostri parei caseddi sò assai felici è forti.