A furtuna di veli

Per un bellu pezzu i ghjorni utilizanu candelli per parechji riti magichi è per a fortuna. U puntu tutale hè chì cresce chì u focu hè un tipu di corpu cù u mondu. A data, ghjè assai sapienti assai fortuna, chì aiuta à vede à u futuru, per sapè s'ellu u disiu o micca sarà vera è assai più.

Fortune-telling on a mirror and candles

Stu metudu di e priticezzioni anu razzi grechi. Per piglià u risultatu più veritattu, hè necessariu di fà affaccetta in silenziu è solu. Ùn hè cunsigliatu di parlà durante u rituali. Pigliate un speccu ovalu è u metti davanti à voi. À a fronte, fate a candela è pianu pianu. À a carta di carta scrivite u nome di u sceglie chjamatu è u focu. In u specchiu, bisognu di observà cumu u paper sarà micca creatu, chì vi permettenu di discipherà a fortuna di veli:

  1. In l'eventu chì u prugramma hà incuraghjitu focu assai prestu è brusgiatu in una materia di sicondi, significa chì a rilazioni pò esse chjamata passione, ma sò stati pronti.
  2. Se u paper cremasi lenta, questu hè un bon sigulu, indicando chì a rilazioni serà larga è felice.

Guessing on a Candle and Water

Questa fortuna hè assai antica è populari. Hè cresce chì dà un veru rigalu verità, postu chì in u rituali sò parechje elementi di u focu è l'acqua. Grazie à questu fortuna, vi pudete scopre da quantu longu durerà a relazione d'amore. Pigliate un piattu, fate un poveru acqua è u mette nantu à a tavula, è a prossimu chjaramente a candela. Mentre a cera fretta un pocu, hè bisognu di vede a flame è pensate à l'amanti. U primu passu hè di piglià a candela in manu, cercle u to ochji è parechji volte, drip vende da a cannila. Eppo, fortune-telling on love da a strada di cera, firmò:

  1. Sì i figuri furmate sò a stessa forma è tamantu, ci sò veramente sentimenti sinceri trà e persone chì li deveni à fà relazioni durai è forti.
  2. S'ellu parechje chjucchi formate questi à vede à l'altri hè un signu chì indicanu chì ci hè un tipu d'affettu per ogne trà e persone.
  3. Sì una gran gota hè furmatu, è a so forma ùn hè vera, u ghjornu d'adorazione ùn sia micca sensu qualchissia sensazioni. Ùn aghju micca, perchè per un bellu pezzu solu ùn vi mancu bisognu à pusà.

Divinazione da a flama di una cannila

Grazie à questu fortuna, pudete piglià una risposta à a quistione interessante è scuperta infurmazioni utili. L'unicu cosa chì serà usatu hè una cannila. Posa à pusà a tavula è pianu à pettu à davanti à voi. In vista di a flame, fate a question d'interessu, è poveru, observe com'è a foglia si cumporteghja.

Interpretazione di divinazione:

  1. Una culpata alta è luminosa indica chì in u futuru tuttu serà bella è ùn pò micca teme di prublemi seri. Inoltre, questu segnu pò esse perceivedu cum'è una risposta positiva à una questione dita.
  2. A flaming fingering, chì inghjinantisce, diminuta, hè un avvirtimentu chì prestu prestu in fronte à u periculu, perchè deve esse attentu.
  3. Sì a candela hè una ardente adaggiu è a flama hè bassa, allura a cuncintata sarà vera, ma ùn hè micca succidutu prestu.
  4. A flame rising in a spirale indica chì ci hè una persona vicinu à quellu chì pò trarà in ogni mumentu.
  5. Da un chjamu chjami per separà hè un signu male chì avvistanu di l'ocurrenza di prublemi seri.
  6. A chjamata sguintatu da un trattu, chì significa chì a risposta à a quistione hè negativa. Ancu pò esse cunsideratu cum'è un avvirtimentu annantu à quarchi perditi.
  7. Se soot hè attribuita - questu hè una indicazione di l'emergenza di una situazione cumplicata chì portanu assai problemi.