Fortune telling on cards

In quelle materia, prefessu ùn sò micca necessità. Tutti i ghjovani ghjovani interessàvanu di fortuna di a fortuna di i cartoni è di u tarot.

Aduprate parechje mudelli sò stati inventati per tutta a storia di a furtuna è ùn hè micca bisognu di inventà una cosa nova. Hè megliu cunsiglià per piglià a più simplici è più antichi di guessing on cards for a sucked one per ùn avè cunfidatu in i transcripts.

Esempii di carte

Solitaire in nome

Un allinamentu senza alcuni. Scrivite nantu à a carta o nantu à a tavula u nome chjamatu di u zitellu chì interessate. Sughta da u pacchju solu i carti principali (cunti, dames, aces, i rè). Per ogni lettera, fate una carta à u turnu finu à chì i carte scurderete. Allora pigliate a pila aghja da l'ultima lettera di u nome è aiuta ancu: una carta sottu cada carta, accuminciannu cu u primu. Continue u prucessu rituali finu à quì una sola cullezione sottu a prima lettera. Dopu quì, cambia à i cartoni in pariglii finu à a fine è cercate induve i pari parenti:

17 carte

Se vulete sapè cumu ricunnosce u so farfacciu, l'antica avicena di 17 cardi vi aiuterà:

1 una carta di a donna hè una persona furtunata è l'altre carta cù a nomina 7,8,9,10. Lasciate e altre carte, ùn sò micca utili. Dopu aghjunghje i carti, organizanu in una fila è vede chì carta face à a donna. Cù l'appillazioni di a carta, pudete truvà a natura di a cumpagnia.

Diamanti significanu ghjovani è culpibus, i vermi sò una relazione maturità, un secondatu matrimoniu hè pussibile. Tref hè un narcisista è egoista, ma si s'innamora, hè sempre. U signu di u piccu hè una persunità forte, una vita vibrante.

Divinazione Simple per Tarot

A divinazione Cardenale per u tarot nantu à u sughjettu hè facilitatu cìffara l'arghjintini incubati in u ponte. Avete dumandatu e dumande eseguevule è pigliate a carta da u ponte, mette in fronte di voi. A divinificazione vi ferà sapete à chì direzzione per attruisce a vita nantu à a persone chì interessa. A decode di carte ponu esse truvatu quì .