A divinazione in a notte prima di Natale

Dapoi u tempu anticu prima di Natale, i zitelli cullettaru è guessu per l'avvene. Hè stata creu chì l'energia di questa festa hè spettaculu è qualsiasi ritimu magicu hannu una forza doppu, chì significa chì i predicazioni sò veri. Ci sò assai signa è divinazione in a notte prima di Natale, chì anu subbitu à questu ghjornu, senza svià nisuna cambiamentu. A maiò parte di e fimmineddi, di sicuru, sò guessing in l'amore, ma ci sò parechje scelte chì aiutanu à sapè annantu à l'eventi di l'annu. Hè impurtante dete chì, per avè un rigudu verità, unu deve crede in un risultatu pusitivu è in virtù di magia.

Guessing the night before Christmas with a candle

Accuminzamu cu l'addezioni cchiù cumuni, per cui una schizzu biancu hè utilatu, chì avete bisognu à ignitar. Pudete ancu fà e cindificatori, da parte di e candileri usati, chì avete bisognu à fretto in una cullette, affichendu nantu à a tribù. Quandu u candela ghjunge è accummincià a cera, puderanu andà direttamente à a fortuna. Pigliate un coltu di acqua è pour a cera in un passu. Hè in a figura di cera fugliale chì una predizione hè fatta per u futuru. Esaminate da ogni uccasioni è, cumpresu l'imaginazione, deterministrà ciò chì s'assumiglia.

U significatu cumuni di divinazione a notte prima di Natale:

Aduprate in altri interpretazioni di l'associazione, chì saranu pronosti per u futuru.

L'altri divinazione prima di andà in dormire a notte prima di Natale

  1. A carta . Prima di vultà à u lettu, hè necessariu di mette quattru carti sottu à u pilaticu, dicendu queste parolle: "Sò babestu, mummer, sòiu in sònniu". Unu di i re sò venutu in un sognu, è in u so vestitu deve ghjudice u futuru elettu. U rè di diamanti significa chì u sognu scuntrà i desideri, è u vermi - indica chì l'omu serà ghjovanu è riccu. Sì u crescente era un sognu, da ellu hà sceltu serà un militaru o un impiegatu, è u rè di spade simbulizeghja un vechju chì hè troppu ghjochi.
  2. Ci hè una altra guessing prima di Natale in i carti. Pigliate u rè di diamanti, fate un omu nantu à ellu è u mette sottu à u pilone. Hè cresce chì u sònniu vistu à a notte hà propiu, è serà pussibule di vedà a so cuniatura in questu.

  3. Nantu à l'arcu . Questa divinazione in a notte prima di Natale nantu à u matrimoniu permettà i zitelli per sapè chì esse da preghjudizi chì esistenu eventuale diventà un cumpagnu fugliali è amare. Pigliate boni bonati, è utilizendu un markatore scrive nantu à ogni nomu di l'omu chì piace. Dopu quì, pusau vintu à l'acqua per a zuccuna è dicenu queste parolle: "Ah, culu di arba, murmuriu, chì sarà u sposu?". Ùn ferma aspittà, chì pruteghja prima rivende una freccia, questu seranu a risposta à a fortuna.
  4. Nantu à a pugna . Questa divinazione prima di Natale nantu à i zitelli u permetterà di cunnosce u sessu è a quantità membri di a famiglia futura. Pigliate l'agulla, fate un filu biancu in ellu è mantene a fini cù a to manu diritta. A punta di l'agulla hè sopra à u palme di l'ombra da a manu à pocu distanti. Dopu d'avè, avete bisognu di seguità u cumpurtamentu di l'agulla, se si sways across, allura u primu figliolu sarà una picciridda, è sì cun ellu, u zitellu. Sì l'agulla si ferma, è da volta u cumencia di novu, significheghju avà serà un segnu zitellu. Continue guessing finu à chì a agulla si ferma.
  5. In u libru . L'addevu assai simpaticu è beni cuncernata hè particularmente efficace in vigilia di Natale . Pigliate u libru, hè megliu d'utilizà a fiction, a mantene in i vostri mani e pensate à a vostra vulete. Dopu quì, nomini u numaru di a pagina è a linea, è poi, leghjite u cunsultatu.